Müşterilerinize ve satış verilerinize erişmek için akıllı telefonlar ve tabletler kullanmak, teknolojik açıdan en iyi çözümlerden biridir. Bu nedenle, teknolojinin imkanlarından faydalanmak, müşteri ilişkileri yönetiminizi büyük ölçüde iyileştirebilir. Tam çevrimdışı erişim, verimli veri senkronizasyonu, güçlü işlevsellik ve sezgisel bir mobil arayüz ile abas ERP’nin mobil CRM App, kullanıcılarınızın ofiste olduğu kadar yolda da etkili olmalarını sağlayan, endüstri standartlarının ötesinde bir çözüm olarak karşınıza çıkıyor.

Crm App

 

abas CRM App kokpiti tüm satış aktivitelerine ve tamamlanması gereken görevlere genel bir bakış sunar. Mobil cihazınızdan potansiyel müşterileri, müşterileri, teklifleri ve satış siparişlerini arayabilir, görüntüleyebilir, düzenleyebilir ve hatta yenilerini oluşturabilirsiniz.

CRM App, abas ERP sisteminizle gereken sıklıkta senkronize olur. Böylece ilgili olan herkesin satış döngüsü içerisinde kalmasını sağlarsınız. Organizasyon hiyerarşisi, ekibinizde çalışan kişilere ait görevleri, notları, işlemleri ve kontakları (müşteriler/potansiyel müşteriler) görmenizi sağlar.  Müşteri veya potansiyel müşterilerinizin konumlarını harita üzerinde görselleştirme olanağı da dahil olmak üzere, süreçleri otomatikleştirmek için akıllı telefonunuzun tüm işlevlerini kullanabilirsiniz.

abas Apps’in 6 temel özelliğini ve abas CRM App’in size sağladığı kolaylıkları görmek istiyorsanız hazırladığımız dökümanımızı, aşağıdaki formu doldurarak hemen indirebilirsiniz.

“abas CRM App – Müşteri İlişkileri Yönetimi” konusu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ve avantajlarını incelemek için tıklayın.