Şirketiniz birçok çalışanınızın bilgisayarına dağılmış düzensiz belgeler ile boğulmuş halde mi? Kendinizi birinin size e-posta ile göndermiş olduğu eklentiyi bulmak için e-postanızı ararken mi buluyorsunuz ?Kilit bir yönetici şirketten aniden ayrılırsa, önemli belgeleri bulmakta zorlanır mısınız? Bu nedenler ve daha fazlası için, abas Docs gibi modern bir doküman yönetim sistemine ihtiyacınız var.

abas-docs

abas DOCS

abas Docs, şirketinizin tüm belgelerini güvenli bir şekilde yüklemek, saklamak, paylaşmak, aramak, oluşturmak ve arşivlemek için güçlü, kullanımı kolay ve browser tabanlı bir sistemdir. Yalnızca birkaç tıklamayla yeni belgeler yükleyebilmenin yanı sıra aradığınızı saniyeler içinde bulmak için güçlü ve hızlı arama seçeneğini kullanabilirsiniz.

ARAMA İÇİN GÜÇLÜ, YENİ BİR YOL

abas DOCS’u günümüz işletmeleri için vazgeçilmez kılan şey güçlü ve hızlı arama seçeneğidir. abas DOCS arama fonksiyonu, dokümanların başlıklarını, üst verilerini ve içeriğinin yanı sıra abas ERP sisteminizden dinamik olarak bağlanan verileri de arar. Hiçbir özel eğitim veya gelişmiş aramaya ihtiyaç yoktur. Sadece bir anahtar kelime, kelime öbeği veya sadece ERP sisteminizden (örneğin bir müşteri numarası) bir şey yazın; tüm eşleşmeler, yakın eşleşmeler ve ilgili belgeler arama sonuçlarında görünecektir.

Sizin için hazırladığımız abas DOCS – Doküman Yönetim Sistemi broşürümüzü, aşağıdaki formu doldurarak hemen indirebilirsiniz.

“abas DOCS – Doküman Yönetim Sistemi” konusu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ve avantajlarını incelemek için tıklayın.