Giderek karmaşık hale gelen günümüz iş dünyasında her şeyin üstesinden gelmek zorlaşıyor. Bu karmaşıklığı her daim kontrol altına almak isteyen işletmelerin, günlük iş akışlarını sorunsuz yürütebildikleri gelişmiş iş süreçlerine sahip olmaları şart.  Gelecekte ortaya çıkacak değişimlere hızla uyum sağlayabilmek için ise bu süreçleri modellemek ve uygulamak gitgide önem kazanıyor.

abas-BPM

Bu bağlamda, onay süreçlerinden (satınalma siparişleri, satış siparişleri vb.) başlayıp, işletmede yeni olan çalışanların entegrasyonuna, hata bildirim ve yardım masası sistemlerinin kurulmasına kadar, İş Süreçleri Yönetimi araçları, farklı karmaşıklıktaki şirket süreçlerini modellemek ve yönetmek için giderek daha yaygın hale gelmektedir. abas İş Süreçleri Yönetimi (abas BPM)* tam olarak bu amaçla geliştirilmiştir.

abas BPM ile, şirketinize özel iş süreçlerinizi, BPMN 2.0 standardıyla grafiksel olarak oluşturabilir, bu süreçleri otomatikleştirebilir, tüm işletme birimlerinizin erişim ve kullanımını sağlayarak, sistematik olarak iş süreçlerinizi takip edebilirsiniz. abas ERP‘ye entegre edilen bu çözümün bileşenleri: “abas BPM Tasarımcısı“, “İş Akışı Görüntüleyicisi“ ve “İş Akışı Kullanıcı Kokpiti“dir.

İş süreçlerinizi nasıl haritalayabileceğiniz ve otomatikleştirebileceğiniz hakkında daha fazla bilgiyi abas İş Süreçleri Yönetimi (BPM) broşürümüzde bulabilirsiniz.

abas İş Süreçleri Yönetimi BPM?” dokümanını indirmek için tıklayınız.

29 ülkede, 65 iş ortağı ve 1.000’den fazla danışmanı ile 3.600′den fazla Küçük ve Orta Ölçekli (KOBİ) müşterisine 38 yıldır hizmet sunan abas, ürünü olan abas ERP ile müşterilerine standart ERP modüllerinin yanı sıra CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi), Mobil Çözümler, Business Apps, BI (İş Zekası), BPM (İş Süreçleri Yönetimi), APS (İleri Planlama Çizelgeleme), DMS (Doküman Yönetim Sistemi), Proje Yönetimi, Konfigüratör, e-Dönüşüm (e-Fatura, e-Defter Entegrasyonu, e-Arşiv, e-İrsaliye) ve B2B Portal/Webshop çözümlerini de sunmaktadır.