Mobil cihaz kullanımının işletmelerde artışına istinaden, ERP dünyası da bu trend ile birlikte gelen gereksinimleri karşılayabilmek için değişmiştir. Kendi başlarına mobil cihazlar işiniz için pek bir şey yapamaz. Dolayısıyla insanların nasıl çalıştığını yönlendiren, uygulamalardır ve abas ile hedefimiz, kullanıcılara en verimli şekilde çalışabilmeleri için gereken en iyi araçları vermektir.

mobil crm

Akıllı telefon devriminin başlarında, çalışanlar akıllı telefonları e-posta ile işe bağlı kalmak, teşriki mesailerini sosyal kanallar aracılığı ile sürdürmek ve diğer temel görevlerini halletmek için kullanıyorlardı. Lakin, ofis dışındayken insanların çalışma arkadaşları ile iletişimde kalmalarına izin vermenin ötesinde kazandırdığı pek fazla bir şey de yoktu. Ancak yakın geçmişte, daha sağlam bir uygulama ekosisteminin ortaya koyulması ile mobil iş gücü için yeni olanaklar açıldı.

Satış departmanında çalışanlar bu hareketin önemli bir parçasıdır. Satışta kişisel etkileşim –genellikle konuşma- başka herhangi bir departmandakinden daha önemlidir ve bu doğrultuda satış çalışanları yüz yüze toplantılar yapmak adına müşterilerini ziyaret etmek için yolda daha fazla zaman harcama eğilimindedir.

Satış personelinizin ihtiyaç duyduğu bilgiyi –ihtiyaç duyulan zamanda ve yerde– alabilmesi için güçlendiren mobil araçlar, onların kişisel bağlantılar kurmaya odaklanabilmelerini sağlar.

Bu tabii ki müşteri ilişkileri yönetimi sistemlerinin de temel hedefidir. İyi bir CRM platformu pazarlama ve satış ekiplerinizin tüm kanallar arasında sorunsuz müşteri verisi paylaşımına imkan sağlayarak, satış personeliniz müşteri ziyaretinde veya bir konferansta olsa dahi, sahada çalışanlara ilişkilerine odaklanmak için ihtiyacı olan tüm araçlara erişim olanağı tanır. Mobil cihazlar bunu mümkün kılar fakat, hayata geçirmek için ihtiyacınız olan doğru bir uygulamadır. abas ERP ihtiyacınız olanı size verir.

Mobil CRM’de nelerin olması gerekir?

Uzun bir süre, mobil iş uygulamaları her zaman en yararlı araçlar değildi. Başlarda ve hatta bir ölçüde şimdi bile birçok mobil CRM uygulaması sadece standart çözümlerin bağlantı noktaları şeklinde. Çalışanlar böyle bir uygulamayı kullanırken aşağıdakiler gibi bir dizi sorunla karşılaşırlar:

  • Küçük ekran boyutlarına uymayan ara yüzler
  • Dokunmatik ekran kullanımı için elverişsiz dizayn
  • Mobil, masaüstü ve web uygulamaları arasındaki zayıf veri senkronizasyonu
  • Masaüstü ve web çözümlerine kıyasla kullanıcı işlevselliğini sınırlayan mobil uygulamalar

“ERP çözümleri şirketlerin mobil cihazlardan en iyi şekilde yararlanabilmeleri için gelişiyor ve abas, tam işlevsellik sunan özel mobil ERP uygulaması ile bu alanda başı çekiyor.”

ERP çözümleri şirketlerin mobil cihazlardan en iyi şekilde yararlanabilmeleri için gelişiyor ve abas, tam işlevsellik sunan özel mobil ERP uygulaması ile bu alanda başı çekiyor.

abas ERP ile mobiliteyi bir üst seviyeye taşıyın

Biz sadece çekirdek ERP uygulamamızı aldık ve bunu mobil cihazlara taşıdık. Ama, insanları güçlendirmeye odaklanan bir iş olmaktan dolayı kendimizle gurur duyuyoruz. Amacımız sağlam bir teknoloji platformu sunmak değil, teknolojiyi bir kenara bırakıp insanların ihtiyaç duydukları araçları sunduğumuzdan emin olmak.  Bir konferansta pazarlamacılarınızın, akıllı telefonları üzerinden hangi bilgilere erişip erişemeyecekleri hakkında endişelenmeden, sadece konuşmalarına odaklanarak zamanlarını harcamalarını mümkün kılmak istiyoruz. Sahada satış çalışanlarınızın bir satışı kapatırken baştan sona tüm süreçleri adım adım tamamlayabilmelerinin mümkün olmasını istiyoruz.

Yarım yamalak bir mobil uygulama bunları yapamayacaktır, o yüzden çözümümüzü sıfırdan inşa ettik. Sektörde önde gelen abas ERP platformumuzdan ilham alarak, CRM modülünün işlevselliğini kullandık ve tüm bunları optimize edilmiş güçlü bir arayüzün içerisine aktardık.

Mobil CRM’in tüm potansiyeline ulaşmak

Müşteri ilişkileri konuşmaları sık sık teknoloji çevrelerinin merkezindedir. Piyasada ortaya çıkan yeni CRM fonksiyonları hakkında heyecanlanmak kolaydır ama, sonuçta CRM teknolojisinin amacı teknoloji ve hizmetler ile ilgili değil, ilişkilerle ilgilidir. İlişki yönetimi kavramının tamamı teklif alma, işlemlerin tamamlanması ve veri toplama odaklı olmamalıdır. İlişki kurmanın önemini belirtmek gerekir.

Tüm bu teknoloji işlevselliği süreç ve prosedürlerin yoldan çekilmesi anlamına gelir. Böylece çalışanlarınız mümkün olduğunca daha az çaba ve enerji harcayarak müşterileri ile etkileşime girebilir.

Çalışanlarınızın müşterilerle mümkün olan en anlamlı şekillerde etkileşimlerini güçlendiren ilişkiler üzerinde durulan bu nokta, bizim bir mobil uygulamayı sıfırdan inşa etme nedenimiz. Mobil ERP uygulamamız birkaç kilit yol ile çalışanlarınızı güçlendirir:

  • Mobil cihazlarda tam işlevsellik sağlar – çözümün akıllı telefonlar ve tabletlerde doğru çalışması için işin kolayına kaçmadık.
  • ERP uygulamasının verileriyle karşılıklı entegre olan QR kod tarama gibi mobile özgü işlevler sunar.

Mobil cihazlardan en iyi şekilde yararlanmak, kullanıcılara akıllı telefonlar ve tabletler tarafından sunulan benzersiz arayüzler için optimize edilmiş uygulamalar vermeye bağlıdır. Mobil CRM fonksiyonlarımız sahadaki çalışanlarınız için mümkün olduğunca teknolojiyi kolaylaştıracaktır. Çalışanlarınız, başarılı olmak için uğraştıkları bu yolda, şu an sadece kendi telefonlarının yanlarında olmasından endişelenmelerine gerek kalmadan, ellerinin altındaki bu araçlar sayesinde dinlenebilecek ve önlerindeki görevlere odaklanabilecekler.

Sponsored Content

abas-sponsored

29 ülkede, 65 iş ortağı ve 1.000’den fazla danışmanı ile 3.500′den fazla Küçük ve Orta Ölçekli (KOBİ) müşterisine 35 yıldır hizmet sunan abas, ürünü olan abas ERP ile müşterilerine standart ERP modüllerinin yanı sıra CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi), Mobil Çözümler, Business Apps, BI (İş Zekası), APS (İleri Planlama Çizelgeleme), DMS (Doküman Yönetim Sistemi), Proje Yönetimi, Konfigüratör, e-Fatura, e-Defter ve Webshop çözümlerini de sunmaktadır.