SAP Business One ile Şirketinizin Tüm Süreçlerini Kolayca Yönetin.
Daha fazla bilgi almak için lütfen iletişim bilgilerinizi doldurun.
Yeni bir ERP çözümüne geçmek istiyor musunuz?
Müşterilerinizi Yönetin
Müşterilerinizi Yönetin
Potansiyel Fırsatlar Geliştirin
Potansiyel Fırsatlar Geliştirin
Doğrudan Satışlarla Bağlantılı Envanter Oluşturun
Doğrudan Satışlarla Bağlantılı Envanter Oluşturun
Pazarlama Kampanyasının Yönetimine Destek Olun
Pazarlama Kampanyasının Yönetimine Destek Olun
Satış Hattının Yönetimini Gerçekleştirir
Satış Hattının Yönetimini Gerçekleştirir
Satış Sonrası Hizmetlerin Yönetiminde Kolaylık Sağlar
Satış Sonrası Hizmetlerin Yönetiminde Kolaylık Sağlar

Satış hakkında konuştuğumuzda, bunun müşterilerle ömür boyu sürebilecek ilişkiler kurmasına yardımcı olan önemli bir iş yönü olduğunu hepimiz biliyoruz. Bunun için müşterinin taleplerinin ne olduğunu anlamak ve kişinin ihtiyaçlarına uygun olabilecek ürünleri belirlemek önem arz ediyor. SAP Business One, potansiyel bir müşteriyle iletişim kurmaktan satış ve satış sonrası desteğe kadar tüm satış sürecini sorunsuz ve verimli bir şekilde yönetmeye yardımcı olan araçlar sağlıyor. SAP Business One, sahip olduğu özelliklerle potansiyel bir müşteriyi dönüştürmeye, satışları ve karlılığı artırmaya ve müşteri ihtiyaçlarının karşılanmasını sağlamaya yardımcı olabiliyor. Bu, bir alıcının ihtiyaçlarını daha iyi anlamada ve karşılamada yardımcı oluyor.


SAP Business One, Satışları Artırma Konusunda İşletmelere Nasıl Yardımcı Olabilir?


1. Müşterileri yönetirsiniz. SAP Business One, müşterinizi tüm satış sürecinin merkezi yapmanıza yardımcı oluyor. Bir müşterinin ihtiyaçları ve tercihleri, satın alma modelini analiz etmekle başlar ve satış temsilcisinin daha iyi anlaşılmasını sağlamak için merkezi bir rapor oluşturuyor. Temel olarak tüm gerekli verileri tek bir yerde depolayarak ve kişinin Microsoft Outlook hesabında depolanan çeşitli kişileri yöneterek müşterinin tam bir görünümünü yaratıyor. Bu da potansiyel bir fırsatı satışa dönüştürmeye yardımcı oluyor.


2. Potansiyel fırsatlar geliştirir. Satış ekibiniz SAP Business One'ı kullanarak potansiyel fırsatları tasarlayabilir, satışların hacmi, dönüşüm aşaması ve tahmini kapanış tarihleri hakkında sürekli bilgi ekleyebilir. Yazılım ise elde edilen bilgileri alıp satış ekibinin hangi müşteri adayının en yüksek potansiyele sahip olduğunu anlamasına yardımcı olarak ekibin daha iyi satış opsiyonları oluşturmasına yardımcı oluyor.


3. Doğrudan satışlarla bağlantılı envanter oluşturur. Hizmetlerin sorunsuz bir şekilde gerçekleşmesini sağlamak için SAP Business One, satışları envantere bağlayarak satış siparişi sürecini otomatikleştirip kolaylaştırıyor. Bu, işletmenin hızlı kullanılabilirlik kontrolleri yapmasına ve bir taahhütte bulunmadan önce müşteri ihtiyaçlarının karşılanabilmesini sağlamak için envantere gerçek zamanlı erişime sahip olmasına olanak tanıyor.


4. Pazarlama kampanyasının yönetimine destek olur. SAP Business One, bir işletmenin mevcut müşteri tabanı ve oluşturulan müşteri adayları ile bir kampanya listesi oluşturmasına yardımcı olabiliyor. Böylece sadece bir pazarlama kampanyası oluşturmakla kalmayıp aynı zamanda takip ederek düzenli güncellemeler gerçekleştiriyor. Bu kampanya esas olarak hedef kitleye e-posta ve haber bültenleri göndermek için de kullanılabiliyor.


5. Satış hattının yönetimini gerçekleştirir. SAP Business One, bir işletmenin tüm işlem hattı etkinliğini sorunsuz bir şekilde yönetip beklenen büyümenin gerçekleşmesine olanak tanıyor. Bunu, çeşitli satış süreçlerini tam olarak tanımlayarak ve çeşitli satış temsilcilerine bir satış hattının nasıl kendi avantajına kullanılabileceği konusunda eğitim vererek yapıyor. Ayrıca, küçük işletmelerin potansiyel satış fırsatlarını doğru bir şekilde tahmin ederek hedeflerine ulaşmalarına da yardımcı oluyor.


6. Satış sonrası hizmetlerin yönetiminde kolaylık sağlar. Uygulamasının bir parçası olarak temel Müşteri İlişkileri Yönetimi işlevleri ve özellikleriyle birlikte gelen SAP Business One, ekibinize sağladığı satış sonrası desteğin yanı sıra garanti ve servis sözleşmelerinin etkin bir şekilde ele alınmasına da olanak tanıyor. Ayrıca, destekle ilgili tüm çağrılara ve sorgulara hızlı yanıt verilmesinde aktif rol oynuyor.


SAP Business One, doğru bir şekilde kullanılırsa, her fırsatın ayrıntılı bir analizini sunarak satış tahmini yapmaktan bir müşteri adayının dönüştürülmesine ve satış sonrası hizmetleri kanıtlamaya kadar değişen tüm satış faaliyetlerinizin sorunsuz bir şekilde yönetilmesini sağlayabiliyor.


Logosoft Olarak İşletmenizin Büyümesine Yardımcı Oluyoruz


SAP Business One, KOBİ'ler için özel olarak tasarlanmış, uygun fiyatlı, uçtan uca eksiksiz bir ERP çözümüdür. SAP Business One'ı KOBİ'ler arasında bu kadar popüler yapan şey de SAP Business One'ın çeşitli satış fırsatlarının kapsamlı bir analizini kullanarak yapılan satış tahminlerinin doğruluğudur. Sizinle büyüyecek şekilde tasarlanan yazılımla küçük ölçekli işletmenizde daha fazla kontrole sahip olabilir, anahtar süreçleri geliştirebilir, işinizle ilgili daha iyi öngörüler edinerek gerçek zamanlı bilgilere göre karar alıp karlı bir büyümeyi mümkün kılabilirsiniz. Sadece bu yüksek seviye gereksinimleri Logosoft’un sektördeki 30 yılı aşkın tecrübesiyle karşılamak için bize ulaşın.

İş Ortağımız olmak İster misiniz?
Siz de iş ortağımız olun, başarı ve kazanç dolu bir geleceğe birlikte yelken açalım.