Ürünlerinin tamamını Türkiye’de üreten ve 2013 yılında New York, ABD’de düzenlenen “World Quality Summit” (Dünya Kalite Zirvesi) etkinliğinde ödül alan Sinbo küçük ev aletleri, Kurumsal Kaynak Planlaması (Enterprise Resource Planning – ERP) projesi için Microsoft Dynamics AX çözümünü tercih etti.
Pişirme, Kahvaltı Hazırlama, Gıda Hazırlama, Kişisel Bakım, Giysi Hazırlama, Ev Bakım Ürünleri, İklimlendirme gibi farklı ihtiyaçlara yönelik ürünler sunan Sinbo, Microsoft Dynamics AX Kurumsal Kaynak Planlaması (ERP) yazılımı sayesinde tüm iş birimlerini, süreçlerinde kesinti olmaksızın birbirine bağlayacak.
Türkiye’de çok çeşitli Perakende noktalarında, Zincir Mağazalarda ve e-ticaret platformlarında ürünleri kolayca erişilebilir olan Sinbo, satış öncesi ve sonrasında sunduğu Müşteri Hizmetleri ile müşterilerinin memnuniyetini daha da arttırmayı hedeflemektedir.
Sinbo, Microsoft Türkiye ve Dynamics AX iş ortağı ETG ile gerçekleştirilecek proje ile kurum kaynaklarını daha verimli, izlenebilir, kolay yönetilebilir ve dinamik yapıdaki değişime hızlı adapte olabilecek şekilde yöneterek, Türkiye’de Sanayi 4.0 vizyonunu hayata geçiren ilk firmalardan birisi olmak için kolları sıvadı. Her birimden seçilen anahtar kullanıcılar ile başlayan projenin ilk fazının 2017 yılının başında tamamlanması hedeflendi.