CPM Yazılım, 2017 yılının rakamsal verilerini planlayan firmalar için yeni bir yazılım geliştirdi. CPM Analytics ile yeni yıl bütçelerinizi hata payı bırakmadan daha hızlı ve etkili biçimde planlayabilir, yılsonunu sürprizlerle karşılaşmadan karlı bir biçimde kapatabilirsiniz.

cpm analytics

Yüzde yüz yerli sermayeyle kurulan ve sektörde 500’e yakın kurum ve kuruluşa hizmet veren CPM Yazılım geliştirdiği “CPM Analytics” ile 2017 bütçe ve stratejilerini daha hızlı ve daha gerçekçi planlamanızı sağlıyor. CPM Yazılım ve Qlik işbirliğinden doğan CPM Analytics, şirket datasındaki tüm verilerden analizler yaparak, analizleri ekip üyeleriyle paylaşarak tüm ayrıntıları görebilme imkânı sağlıyor. Yöneticilerin hızlı iş temposu içindeyken bile şirketlerini rahatlıkla yönetmelerine olanak sağlayan CPM Analytics, “Uzaktan sıfır hatayla yönetilen şirketler devrine” girişinizi sağlayacak.

CPM Analytics sayesinde yöneticiler, veriler içinde gezinerek, farklı verilerde farklı kombinasyonlarla ve farklı senaryolara göre işlerinin durumunu, almaları gereken aksiyonları, tedbirleri ve bunların parametrelerini şekillendirebiliyor. Ayrıca bu bilgileri şirket içi farklı birimlerle paylaşma imkânı sunan CPM Analytics, şirket için uyum ve koordinasyon sorununu ortadan kaldırıyor.

CPM Yazılım Yönetim Kurulu Bcpm yonetim baskanaşkanı Recep Palamut; Kurumsal yazılım sektöründe odak nokta düne kadar;  işletmenin sağlıklı yönetilebilmesi için; raporların oluşturulması ve bu raporlara göre strateji belirlemekti. Bunu sağlamak da verilerin manuel olarak sisteme girişinin yapılması üzerineydi. Bugün artık birçok işletme kuşaklar boyu hayatta kalabilmek için kurumsal hafızaya önem veriyor. Mobilleşen dünyayla birlikte gelinen nokta, veriyi kaynağından online toplamak ve bunu verileri daha hızlı analiz ederek strateji belirlemekten geçiyor. Yanı kısacası daha hızlı ve online olarak veri almakla geçiyor. CPM Yazılım ve Qlik işbirliğiyle geliştirdiğimiz CPM Analytics ile sahadan veya makinelerden online olarak aldığımız verilerle oluşturduğumuz büyük verinin(bigdata), nasıl daha hızlı ve verimli kullanılacağını(BI), bununla da şirketlerin geleceklerini, yeni yıl bütçelerini sürprizlerle karşılaşmadan planlamalarına olanak sağlıyoruz. “ dedi.

2017’de hedef iş zekâsı pazarının önemli bir oyuncusu olmak 

Türkiye ekonomisine büyük bir fark getirecek olan CPM Analytics, çağı yakalamak adına giderek bir zorunluluk haline geldi.  CPM Yazılım Yönetim Kurulu Başkanı Recep Palamut; “Hedefimiz ERP’den sonra Türkiye iş zekâsı pazarının da önemli bir oyuncusu olmak ve müşterilerimizin her daim rakiplerinden bir adım önde olmalarını sağlamak” şeklinde konuştu.

Shares: