Türkiye’nin lider yazılım şirketlerinden Logo Yazılım, yurtiçi ve yurtdışı bayilerinden 600 kişinin katıldığı iş ortakları toplantısını “Yeniliklere Yelken Açıyoruz” sloganıyla Antalya’da yaptı.
Logo, İş Ortakları’yla “Yeniliklere Yelken Açtı”
Toplantıda, KOBİ sektöründe pazar lideri olan Logo’nun 2015 pazarlama, ürün geliştirme ve teknoloji stratejilerinden bahsedilirken, dijital pazarlamanın önemi de vurgulandı. Logo ekosistemine değinilen ve e-Dönüşüm sistemlerinin konuşulduğu toplantıda, başarılı iş ortaklarına ödülleri takdim edildi. Yeni dönem satış hedeflerinden iş zekâsı, CRM ve yenilikçi çözümlere yönelik sunumlar yapıldı.
Toplantının açılış konuşmasını yapan Logo Yazılım CEO’su Mehmet Buğra Koyuncu, “Geçtiğimiz yıllarda, bir büyüme stratejisi belirleyip, hepimiz için ‘doğru zamanda, doğru yerde’ olduğumuz bu dönemin fırsatlarını en akıllı şekilde değerlendirmeli ve bunu sürdürebilir kılmalıyız dedik. Logo olarak üzerimize düşeni yapmaya, Türkiye’nin yazılım alanında milli şampiyonu olma yolunda attığımız cesur ve yenilikçi adımlarla ilerlemeye devam ediyoruz.” dedi.
Kişisel bilgisayarlar için uygulama yazılımları geliştirmek üzere 1984 yılında sektöre giren Logo, Türkiye’nin en büyük yazılım kuruluşlarından biridir. Ürettiği çözüm, hizmet ve inovasyonlarla Türkiye’de yazılım sektörünün yenilikçi lideri konumuna gelmiştir. 900’ü aşkın bayisi ve yaygın dağıtım ağı kanallarıyla sektörün en hızlı büyüyen firması olan Logo, bugün 170 bini aşkın firmada 1,3 milyonun üzerinde kullanıcıya hizmet sunuyor. Logo, Avrupa, Ortadoğu, Afrika ve Asya’da birçok ülkenin diline, iş pratiğine ve yasal mevzuatına uyarlanan ürünlerini, ilgili ülkelerdeki yetkili iş ortakları ya da tam yetkili distribütörleri aracılığıyla kullanıcılarına ulaştırıyor.