Müşteri Deneyimi

Daha İyi Bir Müşteri Deneyimi için Yapay Zeka

Her gün yeni bir dünyaya uyanıyoruz. Teknolojik gelişmelerin hızı öylesine arttı ki artık takip etmek olanaksızlaşırken, hemen her sektörün bu […]

Is It Possible With Canias ERP?

Increase the efficiency of your company by making all your processes transparent with the software that is suitable for the firm at every scale.

abas CRM App – Günümüz Mobil Dünyasında Müşteri İlişkileri Yönetimi

Müşterilerinize ve satış verilerinize erişmek için akıllı telefonlar ve tabletler kullanmak, teknolojik açıdan en iyi çözümlerden biridir. Bu nedenle, teknolojinin […]

CRM

CRM vs. ERP; İşletmeniz için Hangisini Seçmelisiniz?

Günümüzde birçok işletme, modern dijital ekonominin dinamiklerine ayak uydurabilmek için hem kurumsal kaynak planlaması hem de müşteri ilişkileri yönetimini kullanmaktadır. […]

Zoho Avrupa Pazarlama Müdürü Suvish Viswanathan, Pazarlama Teknolojileri Hakkındaki Görüşlerini Aktardı

Zoho Avrupa Pazarlama Müdürü Suvish Viswanathan, Pazarlama Teknolojileri hakkındaki görüşlerini aktardı ve Zoho’nun yeni güncellemeleri hakkında bilgi verdi. 1-  Bizlere Zoho’daki […]

Cloudyflex-Zoho MeetUp Etkinliğine Rekor Katılım!

9 Ocak’ta İstanbul’da gerçekleşen Zoho MeetUp etkinliği rekor katılımla, Zoho Türkiye kullanıcı grubunun hızla büyüdüğünü gösterdi. 80 kişinin üzerinde katılımın […]

Zoho’nun Büyüme Planı

Online iş, verimlilik ve etkileşim uygulamaları sunan küresel bilişim hizmetleri şirketi Zoho; 2019 yılı için Türkiye’deki pazarlama çalışmalarına ağırlık vererek, […]

Cloudyflex Ekibinden Yenilenen Zoho CRM Plus İncelemesi

Zoho CRM Plus paketi geçtiğimiz yıllarda çoğu şirketin tercihi oldu ve olmaya devam etmekte. Türkiye’de de Cloudyflex sayesinde birçok şirket […]

Cloudyflex Ekibi Büyümeye Devam Etti

Yaklaşık 6 senedir Zoho’nun Türkiye’deki tek partneri olan Cloudyflex, 2018 yılında da büyümeye devam etti. Bu sene de Zoho CRM […]

Daha İyi Bir Müşteri Deneyimi

Daha iyi bir müşteri deneyimi mi istiyorsunuz? CRM ve Müşteri Geri Bildirimini birleştirmeye ne dersiniz? Müşteri geri bildirimini göz ardı […]

Zoho, Yeni Bütünleşik İş Yönetimi Çözümü, Zoho One’ı Duyurdu

Zoho, 28 Temmuz 2017’ de yeni ürünü Zoho One’ı duyurdu. Zoho One, şirketinizi etkin bir şekilde yönetebilmeniz için gereken tüm […]

Şirketiniz müşteri ilişkilerinde yapay zekayı benimsiyor mu?

Kuruluşunuz yapay zeka teknolojilerini benimsemek için yeterince hızlı ilerliyor mu? Yoksa rakiplerinizin gerisinde mi kalıyorsunuz? Aralık 2017’de Başkan Obama altındaki […]

Salesforce İş Ortağı Ritmus Türkiye’nin İlk Etkinliği 23 Eylül’de

Dünyanın lider kurumsal bulut bilişim firması Salesforce’un iş ortağı Ritmus Türkiye, Salesforce çözümleri ve başarı hikayelerini paylaşmak üzere 23 Eylül Cuma […]

CRM’in e-ticaret’e 8 faydası

CRM olmadan e-ticaret mi sürdürmeye çalışıyorsunuz? Belki de stratejinizi yeniden düşünme vakti gelmiştir. Kuşkusuz son dönemde CRM müşteri ilişkilerini geliştirme yönünde […]