Dünya Günü

Dünya Günü 2022: NetSuite Bulut ERP’nin Sürdürülebilir Geleceğe Katkısı

Yarım yüzyıldan fazla bir süredir, 193’ten fazla ülkede 1 milyara yakın insan, çevre korumaya desteklerini göstermek için her yıl Dünya […]

Salesforce

Salesforce, Uzaktan Çalışanlarını Bir Araya Getirmek için Çiftlik Kuruyor

San Francisco merkezli bulut tabanlı yazılım şirketi Salesforce, uzaktan çalışanlarını bir araya getirecek, yoga ve doğa ürüyüşleri yapabilecekleri bir çiftlik […]

CRM

COVID-19 CRM Endüstrisini Nasıl Etkiledi?

Dünya sıra dışı bir krizle mücadele ediyor. Birçok endüstriyi derinden etkileyen bu kriz ortamının şartlarını doğru değerlendiren firmalar, daha az […]

MYSOFT

İş Süreçlerinizi Yönetmenin En Etkin Yolu; Mysoft CRM

Günümüzde, Dijital Dönüşümün artık bir zorunlu bir ihtiyaca dönüşmesi ve her geçen gün işletmelerin başarısında oynadığı rolün daha kritik olmasıyla […]

Müşteri Deneyimi

Daha İyi Bir Müşteri Deneyimi için Yapay Zeka

Her gün yeni bir dünyaya uyanıyoruz. Teknolojik gelişmelerin hızı öylesine arttı ki artık takip etmek olanaksızlaşırken, hemen her sektörün bu […]

CRM

CRM vs. ERP; İşletmeniz için Hangisini Seçmelisiniz?

Günümüzde birçok işletme, modern dijital ekonominin dinamiklerine ayak uydurabilmek için hem kurumsal kaynak planlaması hem de müşteri ilişkileri yönetimini kullanmaktadır. […]

Zoho Avrupa Pazarlama Müdürü Suvish Viswanathan, Pazarlama Teknolojileri Hakkındaki Görüşlerini Aktardı

Zoho Avrupa Pazarlama Müdürü Suvish Viswanathan, Pazarlama Teknolojileri hakkındaki görüşlerini aktardı ve Zoho’nun yeni güncellemeleri hakkında bilgi verdi. 1-  Bizlere Zoho’daki […]

Cloudyflex-Zoho MeetUp Etkinliğine Rekor Katılım!

9 Ocak’ta İstanbul’da gerçekleşen Zoho MeetUp etkinliği rekor katılımla, Zoho Türkiye kullanıcı grubunun hızla büyüdüğünü gösterdi. 80 kişinin üzerinde katılımın […]

Zoho’nun Büyüme Planı

Online iş, verimlilik ve etkileşim uygulamaları sunan küresel bilişim hizmetleri şirketi Zoho; 2019 yılı için Türkiye’deki pazarlama çalışmalarına ağırlık vererek, […]

Cloudyflex Ekibinden Yenilenen Zoho CRM Plus İncelemesi

Zoho CRM Plus paketi geçtiğimiz yıllarda çoğu şirketin tercihi oldu ve olmaya devam etmekte. Türkiye’de de Cloudyflex sayesinde birçok şirket […]

Cloudyflex Ekibi Büyümeye Devam Etti

Yaklaşık 6 senedir Zoho’nun Türkiye’deki tek partneri olan Cloudyflex, 2018 yılında da büyümeye devam etti. Bu sene de Zoho CRM […]

Daha İyi Bir Müşteri Deneyimi

Daha iyi bir müşteri deneyimi mi istiyorsunuz? CRM ve Müşteri Geri Bildirimini birleştirmeye ne dersiniz? Müşteri geri bildirimini göz ardı […]

Zoho, Yeni Bütünleşik İş Yönetimi Çözümü, Zoho One’ı Duyurdu

Zoho, 28 Temmuz 2017’ de yeni ürünü Zoho One’ı duyurdu. Zoho One, şirketinizi etkin bir şekilde yönetebilmeniz için gereken tüm […]

Şirketiniz müşteri ilişkilerinde yapay zekayı benimsiyor mu?

Kuruluşunuz yapay zeka teknolojilerini benimsemek için yeterince hızlı ilerliyor mu? Yoksa rakiplerinizin gerisinde mi kalıyorsunuz? Aralık 2017’de Başkan Obama altındaki […]