Bir web tarayıcısı aracılığıyla ERP sisteminize erişmek, Cloud ERP’ye veya Hybrid ERP’ye (kısmen bulut, kısmen on-premise) geçmenin önemli bir bileşenidir. abas ERP Web kullanıcı arayüzü ile buluttan abas’a eriştiğinizde sizi neler bekleyeceğini aşağıda bölümler halinde açıkladık:

1. Tanıdık, tarayıcı tabanlı arayüz

Basit, sezgisel web tabanlı bir arayüzün gücünü hafife almayın. abas ERP Web Arayüzü, ızgara tarzı düzenleri, “kart” motifleri ve geçiş animasyonlarıyla Google’ın anında tanınan Materyal Tasarımı’nı kullanıyor. Kullanılan tanıdık tasarım öğeleri, ikonlar ve gezinim sayesinde abas ERP daha sezgisel, daha kolay anlaşılıyor ve bu da yeni kullanıcıları hızlandırmak için daha az eğitim gerektiriyor. Web kullanıcı arayüzü ile kuruluşunuzdaki satınalma, satış, finans, üretim vb. gibi her bir işlev için, özel bir sekme bulunur; kullanıcılar, işlevler arasında kolaylıkla hareket edebilirler.

2. Gelişmiş arama özellikleri

Basitleştirilmiş arama, abas Web kullanıcı arayüzünün sezgiselliğini destekleyen omurgadır. Kullanıcılar herhangi bir sekmedeki herhangi bir pencereden, nasıl arama yapacaklarını ve belirli hesaplara girdiklerinde neyi göreceklerini tam olarak kontrol edebilirler. İşte bu tam da olması gereken şekilde bir aramadır.

ERP aramasını basitleştirin veya gelişmiş aramayla daha derinlemesine irdeleyin.

abas ERP Web Kullanıcı Arayüzü gelişmiş arama yeteneklerini de barındırmaktadır. Yöneticiler, arama sonuçlarının sütunlarını, kendilerinin ve kullanıcılarının ilk bakışta görmek istediklerine göre uyarlayabilir. İşaretleme dilini doğal dile tercih eden gelişmiş ERP kullanıcıları için abas Web Kullanıcı Arayüzü, tek tıklamayla ustaca değiştirme seçeneği ile birlikte gelir. Ve tabii ki, daha hızlı sonuçlar almaları için, kullanıcılar yazarken tüm arama alanları otomatik tamamlanır.

3. Çalışma setleri

Önemli bir görevi tamamlamak için evvelinde iki tane daha ufak görev tamamlamanız gerekir. Ancak o ufak görevler birden fazla bölüme sahiptir ve bu da birkaç görev daha başlatır, bu böyle sürer gider. Kısa bir süre sonra da, ilerisinin nereye varacağı hakkında en ufak fikrinizin dahi olmadığı, binlerce kısmen bitirilmiş görevle kalırsınız.

abas Web Kullanıcı Arayüzündeki tamamlanmamış ve kaydedilmemiş alanların tümü için bir merkez olan çalışma kümeleri, kullanıcıların çok fazla pencere açmalarını ve devam etmekte olan çalışmalarını kaybetmelerini önlemektedir. Kullanıcılar istedikleri zaman, açtıkları sayfaları görebilir, aralarında geçiş yapabilir, tamamlayabilir, kaydedebilir ve birer birer veya hepsini birden kapatabilir.

4. Demo modu

Kullanıcı arayüzünde büyük bir değişiklik yapmak istiyorsunuz, ancak tüm departmanların canlı olarak kullandığı yazılıma müdahale etmekten endişe mi duyuyorsunuz? O halde hemen sol açılır pencere araç çubuğunda yer alan butonla Demo Moduna geçin.

Gerçek ERP sisteminizi değiştirmeden, merak ettiğiniz tüm değişiklikleri deneyin. Demo arayüzünü istediğiniz şekilde tasarladıktan sonra düzenlemeleri gerçek arayüzünüze aktarın. Değişikliklerden memnun kalmazsanız, sadece demoyu yenileyin ve tekrar deneyin.

5. Şablonlu raporlar

abas Web Kullanıcı Arayüzü, bir kullanıcının üretmesi gereken herhangi bir rapor için muntazam şablonlardan oluşan bir katalog sunar. Hiçbir çetrefilli biçimlendirme aracı veya tekrarlanan veri girişi gerekli değildir.

abas Web Kullanıcı Arayüzü hakkındaki diğer yazılara abas’ın haberler bölümünden erişebilirsiniz. Daha fazla detay mı istiyorsunuz? O halde  bir abas yetkilisi ile iletişime geçerek hemen bir demo planlayabilirsiniz.

Sponsored Content

29 ülkede, 65 iş ortağı ve 1.000’den fazla danışmanı ile 3.500′den fazla Küçük ve Orta Ölçekli (KOBİ) müşterisine 35 yıldır hizmet sunan abas, ürünü olan abas ERP ile müşterilerine standart ERP modüllerinin yanı sıra CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi), Mobil Çözümler, Business Apps, BI (İş Zekası), APS (İleri Planlama Çizelgeleme), DMS (Doküman Yönetim Sistemi), Proje Yönetimi, Konfigüratör, e-Fatura, e-Defter ve Webshop çözümlerini de sunmaktadır.