Microsoft, müşteri ve verimliliğe odaklı iş çözümleri ailesi Microsoft Dynamics’in kurumlara sunduğu olanakları ve yeni sürümlerle gelen özellikleri Microsoft Dynamics Zirvesi 2014 etkinliğinde katılımcılarla paylaştı. Microsoft Dynamics’in sunduğu güçlü, esnek ve güvenilir çözümlerle rekabet avantajı sağlayan kurumlar, deneyimlerini paylaşarak zirveye değer kattı.

microsoft-dynamics-zirvesi-2014-bulusmasi

Microsoft Türkiye, 26 Mart 2014′te gerçekleştirdiği Microsoft Dynamics Zirvesi 2014 etkinliğinde, müşteri etkileşimi ve kurumsal verimliliğe odaklı Microsoft Dynamics ürünlerine dair yenilikler ve Microsoft Dynamics ile işine değer katan kurumların başarı öyküleri paylaşıldı.

Microsoft Dynamics Zirvesi 2014, Microsoft Türkiye Genel Müdürü Tamer Özmen’in sunumuyla başladı. Müşteri çağına girdiğimiz günümüzde değişimin hızını tüketicilerin belirlediğine değinen Özmen, şunları söyledi:

“Bugün müşteri çağında yaşıyoruz. İnsanların satın alma biçimleri ve tüketicilerin davranışları da belirgin biçimde değişti. Dışarıdayken, gezerken ya da çalışırken aslında dünyanın en büyük süpermarketini, akıllı telefonumuzu üzerimizde taşıyoruz. Tüketicilerin müşteri hizmetlerinden beklentileri de değişiyor. Müşteriler ve tüketiciler kendilerinden ürün ya da hizmet aldıkları ya da iş yaptıkları şirketlerle ilişkilerinde artık çok büyük bir kontrole sahip.”

Sizden Uzaklaşan Müşterilerinizin Farkında Mısınız?

Bu yeni dönemde müşteriyi doğru anlamanın çok daha önemli hale geldiğine dikkat çeken Özmen, şu çarpıcı bilgileri paylaştı:

“Mutsuz müşterilerin yüzde 96 gibi devasa bir çoğunluğu şikayetlerini iletmiyorlar. Bu sebepten siz bir işletme sahibi olarak müşterinizin ne hissettiğini ya da yaşadığını bilemezken, müşterinizi çoktan rakiplerinize kaptırmış olabilirsiniz. Satın alma deneyiminin oluşturduğu etkinin yüzde 70′i müşterinizin bu deneyim içindeki hisleriyle bağlantılı. Bu hisleri yönetmek, müşteriyi anlamak ve kazanmak şirketler için çok önemli. Yeni yolculuğunuzda müşterilerinize daha iyi eşlik edebilmeniz için işinizin müşteriyle değişik kanallardan bağlantılı ve hızlı tepki veren esnek bir yapıda olması lazım. Sadece müşteri taleplerine yanıt vermeniz de yeterli değil, bu talepleri öngörebilmeniz şart. Bu nedenle esnek, güçlü ve güvenilir Microsoft Dynamics ürünlerini, verimliliğin kapısını aralamak ve müşterilerinizi çok daha iyi anlamak için önemli bir fırsat olarak sunuyoruz. Hayran bırakan müşteri deneyimleri için, modern iş çözümleri sağlıyoruz.”

dynamics2014-zirve1

Kurumlar “Dinamik İşletmelere” Dönüşecek

Tamer Özmen’in ardından söz alan Microsoft Türkiye Kurumsal İş Çözümleri Direktörü Ozan Öncel, Microsoft Dynamics ürünlerinin kurumlara kaynaklarını en verimli şekilde kullanmalarının yolunu açtığını söyledi. Microsoft Dynamics sayesinde detaylı bilgi ve analizler eşliğinde en az hatayla en ideal sonuçlara ulaşmanın mümkün olduğunu ifade eden Öncel, “Microsoft Dynamics ürünleriyle, kurumların müşterilerine en kaliteli ürün ve hizmetleri en düşük maliyetle sunmalarına yardımcı oluyoruz. Ayrıca müşteri memnuniyetinin devamlılığını sağlayacak fırsatlar sunuyoruz” diye konuştu.

Microsoft Dynamics ile şirketleri dinamik işletmeler haline dönüştürmek istediklerini söyleyen Öncel, sözlerine şöyle devam etti:

“Hızla değişen piyasa koşullarında rekabetin kuralları her gün yeniden yazılıyor. Biz şirketlerin bu ortama hızla uyum sağlamalarına yardımcı olarak verimliliklerini ve karlılıklarını artırmak istiyoruz. Bunu da çevik, çağdaş, hızlı ve kullanıcıların kolayca benimseyeceği çözümlerle sağlamaya çalışıyoruz. Ürünümüzün açık kaynak kodlu ve .NET platformuna uyumlu olması, farklı sektörlerin ihtiyaçlarına uygun adaptasyonların kolayca gerçekleştirilmesini sağlıyor. Böylece proje süresi kısalıyor, maliyeti azalıyor, sistem daha çabuk çalışır hale geliyor. Bu özelliğimizi her ihtiyaca uyum sağlayabilen modüler yapımızla ve kullanıcıların beğendiği kolay Microsoft arayüzüyle müşterilerimize sunarak fark yaratıyoruz.”

Microsoft Dynamics Yeniliklerle Geliyor

Açılış konuşmalarında söz alan Microsoft Endüstri Yöneticisi David Brown ve Microsoft ERP Bölge Yöneticisi Karim Hanafy, Microsoft Dynamics CRM 2013 ve Microsoft Dynamics AX 2012 R3 ile gelen yenilikleri aktardı.

Her iki ürün kurumların işini kolaylaştıracak önemli yeniliklerle geliyor. Örneğin Microsoft Dynamics CRM 2013 ile gelen sosyal ağ entegrasyonu sayesinde, şirketler kendileriyle ilgili sosyal medyada yapılan olumlu veya olumsuz yorumları takip ederek gerekli süreçleri otomatik olarak başlatabiliyor. Microsoft Dynamics AX 2012 R3 ise yenilenen depo yönetimi ve lojistik modülleriyle dikkat çekiyor.

Açılış konuşmalarında son olarak sahne alan Dünya Bilardo Şampiyonu Semih Saygıner, hesaplama ve öngörünün değişen koşullara uyum sağlamadaki önemini, iş hayatında rekabet ve verimlilikle birleştirerek deneyimlerini katılımcılarla paylaştı.

Fortune 500 Şirketlerinin Yüzde 70′i Dynamics Kullanıyor

Türkiye’de ERP Pazarı 150 milyon dolara, CRM Pazarı 40 milyon dolara karşılık geliyor. Türkiye’de son iki yılda Microsoft Dynamics ERP’de yüzde 20, Dynamics CRM’de yüzde 69 büyüme kaydetti. Dünyada 350 binden fazla Microsoft Dynamics müşterisi ve 5 milyon kullanıcı bulunuyor. 40 bin Microsoft Dynamics CRM müşterisinin kullanıcı sayısı ise 3,5 milyon. Fortune 500 şirketlerinin yüzde 70′i Microsoft Dynamics kullanıyor.

KOBİ’lerden büyük işletmelere kadar her ölçekteki kuruma hitap edebilen çözümler sunan Dynamics ürün serisi, kurumsal kaynak planlama (ERP) ve müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) odaklı çözümlerden oluşuyor. Microsoft Dynamics NAV küçük işletmelere yönelik ERP çözümü sunarken, Microsoft Dynamics AX büyük işletmelere hitap eden özellikleriyle öne çıkıyor. Microsoft Dynamics CRM ise her ölçekteki kurumun müşteri ilişkileri yönetimine çözüm olarak konumlandırılıyor.

Dynamics Müşterileri, Dynamics Çözümlerini Anlattı

Zirvede gerçekleştirilen açılış konuşmalarının ardından gün boyu süren 30′un üstündeki paralel oturumlarda Ford Otosan’dan Migros’a, Türk Telekom’dan Pegasus’a farklı sektörlerden katılan çok sayıda lider kurum, Microsoft Dynamics çözümlerinin sağladığı olanakları ve deneyimlerini paylaştı.

CRM Akademi’nin Ana Sponsor olarak yer aldığı Microsoft Dynamics Zirvesi 2014′e VeriPark ve ETG Danışmanlık Platin Sponsor, HEAT Information Technologies Altın Sponsor olarak destek verdi.

Shares: