Kullanıcı Deneyimi

caniasERP’de iş süreçleri çok daha pratik şekilde yönetilecek! caniasERP’nin yeni versiyonu 8.02 ile birlikte sunulan yeni kullanıcı deneyimi; süreç haritası, kokpit ve süreç dokümanları bütünleşik olarak çalışacak bir yapıya sahip. Yeni kullanıcı deneyimi sayesinde caniasERP kullanan, yeni başlayan veya kullanmaya aday olanlar kolay bir şekilde süreç yönetimlerinin nasıl gerçekleştirilebileceğini görebilecekler.

Kullanıcı Deneyimi

IAS’nin 2019 yılında müşterilerine sunduğu en büyük yeniliklerden biri caniasERP’nin 8.02 adı verilen yeni versiyonu. Bu versiyon için yapılan çalışmalardan en önemlisi ise kullanıcılara sunulacak olan yeni kullanıcı deneyimi. IAS’nin sunduğu yeni kullanıcı deneyimi ile birlikte müşteriler istedikleri her platformda caniasERP üzerinde çalışabilecek ve aynı zamanda yüksek performans ile işlemlerini yürütebilecekler. Buradaki en dikkat çekici özellik ise IAS’nin kendi yazılım dili TROIA ile geliştirilen ekranların, mobil platformlarda hiçbir ek yazılım veya donanıma ihtiyaç duymadan, uyumlu olarak çalıştırılabiliyor olması. Pazar payı yüksek olan bütün teknoloji şirketleri, mobilite konusunda çok büyük yatırımlar yapmaya başladı. Kullanıcı tarafında da durum aynı. Mobil cihaz kullanımı ve mobil uygulamaların kullanıcıların hayatında aldığı yer, eski alışkanlıkların tamamını eritecek kadar büyük. IAS, caniasERP ile sunduğu bu teknoloji ile piyasadaki bu evrim ve gelişmeler içerisinde çok önemli bir yer alacak. caniasERP’deki tüm uygulamalarımız bu teknoloji ile birlikte mobil platformlarda çalışabilecek hale geldi. Aynı zamanda mobil ekranlara özel geliştirilen uygulamalarda yine aynı tabandan çıkıyor. Tek bir yazılım ve tek bir yazılım dili ile üretilen uygulamalar hiçbir ekstra geliştirme yapılmadan hem masaüstü hem de mobil platforma hazır şekilde kullanıcılara sunuluyor.

Kullanıcı Dostu Süreç Atlası

Yeni versiyon ile yapılan bir diğer çalışma ise caniasERP süreç atlası. Daha öncelerde sunulan ve kullanıcılar tarafından beğenilen süreç atlası, şimdi caniasERP’nin içerisine taşındı. Süreç atlasının üzerinde caniasERP içerisinde tüm uygulamaların listesi öğretici bir yapıda, konseptsel olarak sunuluyor. Her modül ve altında gerçekleştirilebilecek işlemler bir akış olarak kullanıcılara sunuluyor. Kullanıcılar bu yeni uygulama sayesinde caniasERP’nin sunduğu hizmetleri, hangi işlemleri hangi sırayla ve nasıl yapacaklarını görüyorlar. Dahası, işlemlerini kolayca başlatabilecek eğitim dokümanlarına da kolaylıkla ulaşabiliyorlar. Bu bütün işlemlerin listesi de yine yeni bir özellik olarak kullanıcılara sunulan süreç dokümanları alt yapısıyla sağlanıyor. caniasERP içerisindeki tüm modüllerin uygulamalarını hem video hem de yazılı olarak sunan, şu anda dört-beş dilde desteklenen, bir dokuman havuzu bulunuyor. Bu dokümanların hepsi ilgili modüllerin geliştiricileri ve test uzmanlarının birlikte çalışması ile özenle oluşturuldu. Ayrıca tüm bu videolara caniasERP Youtube kanalından da ulaşılabilir. Altyazı desteği ile sunulan videolar, caniasERP ile iş süreçleri yönetimi konusunda önemli bir yol rehber niteliği taşıyor.

Tüm İşlemler Tek Bir Ekrandan Yönetilcek

caniasERP’nin yeni versiyonu ile kullanıcı profillerine göre oluşturulmuş özel kokpitler geliştirildi; sistem içerisindeki ana modüllerin hemen hemen tamamında kullanıcılara bu kokpitler sunuluyor. Bu kokpitler ile bir kullanıcının günlük bütün işlemleri tek bir ekranda görüntüleyebilecekler. Sunulan KPI’lar ile kullanıcılar özet verilerini izleyip aynı zamanda da sistemdeki modüllerle ilişkili olarak bu özet verilerle ilgili işlemlerini kısa yoldan yürütebilecekler. Kullanımı son derece pratik olan KPI’lar, özel olarak tasarlanan ekranlar ve grafiklerle de desteklendi. Burada bahsi geçen yeni kullanıcı deneyimi süreç haritası, kokpit ve süreç dokümanları bütünleşik olarak çalışacak bir yapıya sahip. Böylece caniasERP kullanan, yeni başlayan veya kullanmaya aday olanlar kolay bir şekilde süreç yönetimlerinin nasıl gerçekleştirilebileceğini görecekler.