Satışlarını arttırmak isteyen şirketler, birçok Müşteri İlişkileri Yönetim (CRM) programları arasında, kendi iş süreç ve ihtiyaçlarına en uygun olanı veya en rahat uyarlanabilir olanı seçmek durumundalar.

Dynamics CRM 2013

3-4-5 Kasım 2014 tarihlerinde Datatraining Kozyatağı eğitim merkezinde UZMAN CRM tarafından verilen bu eğitim, Microsoft’un CRM ürünü olan “Dynamics CRM 2013” programını detaylı bir şekilde anlatmaktadır.

Microsoft Dynamics CRM’ nin iş akışı otomasyonu ve analitikleri gibi güçlü özellikleri sayesinde satış, pazarlama ve hizmet personelinizin sorunsuz bir müşteri deneyimi sağlamak için kolayca bilgi paylaşmasını ve görevleri yönlendirmesini sağlayabilirsiniz.

Konu müşteri ilişki yönetimi (CRM) olduğunda iletişim anahtardır. İdeal CRM çözümü, çalışanların müşterilerle iletişim kurma ve birbirleriyle çalışma yolunu kolaylaştırmalıdır. Araçlarla ne kadar rahat olurlarsa işlerinde de o kadar verimli olacaklardır.

Dynamics CRM

Detaylı bilgi ve kayıt için: http://goo.gl/5WJF10

Shares: