Her ay yeni iş ortaklarına yönelik düzenlenen eğitimlerde yeni ve eski iş ortakları bir araya gelerek bilgi ve deneyim paylaşımında bulunuyor. 2017 başından bu yana ürün ve hizmetlerini sadece iş ortaklığı kanalı üzerinden pazara sunan Workcube, kanal geliştirme faaliyetlerine hızla devam ediyor. ,

İş ortakları edinmek kadar iş ortaklarının Workcube’e ve Workcube ekosisteme oryantasyonu konusuna büyük önem verdiklerini belirten Workcube İş Ortaklığı Program Yöneticisi Barış Çiçek, amaçlarının ilk 4-6 ay içerisinde iş ortaklarının Workcube’de ilk projelerini hayata geçirmelerini ve kazanç elde etmelerini sağlamak olduğunu söylüyor. 

workcube

İŞ ORTAKLARIMIZDAN İSTEDİĞİMİZ TEK YATIRIM EMEK VE ZAMAN

“İş ortaklarımızın birbirleri ile iş yapabileceği, ortak kazanç üreteceği, birbirinin rakibi değil tamamlayıcısı olduğu bir iş birliği metodumuz var. Sadece Workcube Akademi’de verdiğimiz eğitimler değil, iş ortaklarımız arası bilgi desteği ve kaynak paylaşımı modeli ve mentorluk programımız da iş ortaklarımızın Workcube ile hızla yol almasında önemli rol oynuyor. 

Bir yanı ile bakıldığında yatırımın geri dönüşümünün çok hızlı olduğu, kolay öğrenilebilen ve kolay adapte olunabilen bir ürün, teknoloji ve işbirliği modeline sahibiz. İş ortaklarımızdan istediğimiz tek yatırım ise emek ve zaman. İlk başta özellikle teknik olmayan kişiler için ERP, CRM, veya hepsini katarsak dijital dönüşüm kavramı korkutucu gelebiliyor. Oysa işimiz teknolojiden çok iş yönetimi. Siz eğer zaten halihazırda geçmiş iş tecrübeniz ile üretim nasıl yapılır, finans muhasebe nasıl yönetilir, proje nasıl yönetilir,  e-ticaret nedir veya lojistik nedir biliyorsanız üzerine eklemeniz gereken tek şey Workcube’de bu süreçleri nasıl hayata geçirebildiğinizi öğrenmek” diyen Barış Çiçek, dijital kaslarını güçlendirmek isteyen, dijital dönüşüm pazarında yer almak isteyen tüm profesyonelleri, danışmanları Workcube iş ortaklığına katılmaya çağırdıklarını belirtiyor. 

FARKLI ERP’LERİ SATAN ÇÖZÜM ORTAKLARI İÇİN EN CAZİP YANIMIZ WORKCUBE’DE İÇ REKABETİN ASLA OLMAMASI

Workcube ekosisteminde iç rekabetin kesinlikle olmadığının altını çizen Barış Çiçek ekliyor. “ERP pazarında faaliyet gösteren yazılım markalarının kanal üyelerinin en çok karşılaşılaştığı sorunlardan biri de rakip marka temsilcilerinden çok, kendileri ile aynı ürünü ve hizmeti satan diğer bayi ve iş ortakları ile ve hatta çoğu durumda yazılımı üreten ana tedarikçi firma ile rekabet etmek durumunda kalmaları. Motivasyon konusunda yarattığı tahribattan öte bu durumun kanal üyelerinin elde ettikleri kazançlara da negatif yönde büyük etkisi var. 

Aynı hizmeti, aynı ürünü sunan iki veya üç iş ortağının birbirleriyle rekabette yapabileceği tek şey fiyat kırmak oluyor ve rakamlar düştükçe düşüyor. Oysa Workcube ekosisteminde  iş ortakları birbirlerinin rakibi değil, tamamlayıcısı. 

Bu, diğer iş ortağını kardeş şirketi değil rakibi olarak görenler için akıl almaz bir durum gibi gözükebiliyor çoğu zaman. O zaman da biz şu soruyu soruyoruz. İnşaat sektörü büyük projelere, ihalelere joint venture’lar kurarak, konsorsiyumlar kurarak girebiliyor da bunu biz niye yapmayalım?

Kuralları, kaideleri, matematiği oturmuş bir iş ortaklığı çerçevesi içerisinde bu çok mümkün ve Workcube’de bu işbirliği ile başarılan projelerin onlarca örneği mevcut. 

Bu sebeple Workcube iş ortakları birbirleri ile değil sadece rakip markalarla rekabet eder. Kendisi doğrudan ürün ve hizmet satışında olmadığı için Workcube de asla iş ortaklarının bir rakibi olmaz. Bilakis iş ortaklarına hem yeni hem de global pazarların kapısını açar, bilgisini, teknolojisini, fırsatlarını paylaşır.”

ESKİMİŞ TEKNOLOJİLER KATMA DEĞERLİ ÇÖZÜM ORTAKLARININ DA ELLERİNİ KOLLARINI BAĞLIYOR

“ERP’nin anavatanı Almanya dijitalleşemediğinden yakınıyor. Alman uzmanlar, akademisyenler Almanya sayısallaştı ama dijitalleşemedi diye makaleler yazıyor. Demek ki ERP tek başına dijitalleşmek için yeterli değil.” diyen Çiçek dijitalleşmenin işinizi, hizmetlerinizi, müşterilerinizi, ekosisteminizi, makinelerinizi ortak bir platformda tam bir senkronizasyon içerisinde yönetebilmenizle alakalı bir konu olduğunun altını çiziyor.

“Teknolojisi eskimiş; ölçeklenme, özelleştirme, geliştirme yetenekleri kısıtlı çözümler o ürüne hizmet sunan çözüm ortaklarının da elini kolunu bağlıyor, müşterinin değişen, gelişen taleplerini karşılayıp memnun edemediği gibi iş ortakları önemli bir gelir kaybı da yaşıyor. Açık kaynak kodlu bir çözüm olarak Workcube’de ise yapılacakların sınırı yok. Workcube doğuştan web teknolojileri ile geliştirildi. İinternet ve cloud teknolojilerinin gerektirdiği tüm yenilikleri bünyesinde barındırıyor. ERP’den CRM’e, İnsan Kaynakları’ndan Proje Yönetimine, Fiziki Varlık Yönetiminden Abone Yönetimine kadar bir işletmenin ihtiyaç duyacağı tüm fonksiyonları ve modülleri tek bir platformda bütünleşik bir şekilde sunuyor. İşletmelerin doğrudan Workcube üzerinde web sitelerini, e-ticaret sitelerini, B2B portallerini tasarlayıp yönetmesini sağlıyor. IoT gateway ile makineleri, cihazları, sensörleri Workcube için bir veri kaynağı olarak sisteme dahil ediyor. Google Workspace ile birebir entegre çalışarak ofis uygulamaları ve iletişim araçlarını da bilgi sisteminizin bir parçası haline getiriyor. Pazar yerleri ile, bankalar ile, kargo ve lojistik şirketleri ile, sanal santraller ile, sosyal medyanız ile Workcube sisteminizi doğrudan entegre ederek kurumunuz dışında gelişen veriyi de sisteminize aktarmanızı, kullanmanızı ve yorumlamanızı sağlıyor. İşte bizim dijital dönüşümden anladığımız bu.” diyen Barış Çiçek, IDC araştırmasına göre 2023 yılına kadar dünya genelinde dijitalleşme için 6.8 Trilyon Dolar para harcanacağının öngörüldüğünü ve bu sektörde %55 gibi bir oranda istihdam ve hizmet arzı açığı olduğunun tahmin edildiğini belirtiyor. Barış Çiçek bu pazarda Workcube ile yer almak isteye, dijital dönüşüm konusunda hizmet üretebilecek tüm profesyonellerin, danışmanların, ERP satan çözüm ortağı şirketlerin Workcube ekosisteminde yerinin hazır olduğunu sözlerine ekliyor.  

BARIŞ ÇİÇEK

Workcube İş Ortaklığı Program Yöneticisi

Shares: