Perakende sektörünün önemli markalarından olan, ayakkabı, çanta ve tekstil alanlarında vegan ve hayvan dostu tasarım ürünler geliştiren ve dünyada ilk kez ayakkabı üzerine dijital baskı yapan DOGO Tasarım Sanayi ve Ticaret A.Ş. Nebim V3 ERP’yi tercih etti. İstanbul, Muğla, Paris, Amsterdam ve Roma’da yer alan toplam 12 mağazasında ve e-ticaret kanalı olan www.dogostore.com ’daki tüm operasyonlarını 1 Ocak 2020 tarihi itibariyle Nebim V3 ERP ile yönetmeye başladı.

DOGO, mağazalarındaki tüm operasyonlarının yanı sıra merkezindeki Nebim V3 ürün yönetimi, satın alma, satış, finans ve muhasebe, dış ticaret, e-ticaret ve e-Dönüşüm (e-Arşiv, e-Fatura) uygulamaları ile tüm iş süreçlerini entegre bir şekilde kullanmaya başladı.

DOGO, Nebim V3 ERP ile hangi iş süreçlerini nasıl yönetiyor?

Vegan ve hayvan dostu ürünler geliştiren ve özgün tasarımlar sunan DOGO, yurt içi mağazalarıyla birlikte yurt dışındaki mağazalarını da Nebim V3 İş Ortağı yapısı sayesinde eş zamanlı takip ediyor. Ayrıca Nebim V3 ERP ile 70’in üzerindeki ülkeye ihracat yapıyor.

Dalaman Havalimanı mağazasında ve İstanbul Havalimanı’nın yurt dışı gümrük bölgesindeki mağazasında Unifree entegrasyonuyla mevzuata uygun şekilde ihracat yaparak gümrüksüz satış mağazalarına ürün sevk ve kabul işlemlerini gerçekleştiriyor. Ayrıca İstanbul Havalimanı’ndaki gümrüksüz satış mağazasında satış ve iade işlemlerinin İGA’nın belirttiği şekilde Unifree ile entegre şekilde yaparken, satış esnasında mevzuata uygun olarak anlık gümrük entegrasyonunu da gerçekleştiriyor.

DOGO, üretim tedarikçilerini de sisteme dahil ederek tüm üretim süreçlerini Nebim Üretim ve Nebim’in iş ortaklarından İontengra’nın WMS sistemi ile entegre takip ediyor. Üreticilerin kendileri için planladıkları işleri görerek barkodlarını hazırlayabiliyor ve merkez depo üretim kabullerini barkodlu olarak yaparak üretim operasyonlarına hız kazandırıyor. Ürünlere ait koli üstü barkodların ve kutu etiketlerinin tekil barkodlarla raf bazında takip edilebilmesi, ürün toplama paketleme sistemleri, sevk emirleri ve siparişlere göre WMS sisteminde takibinin sağlanması ile tüm üretim iş sürecini Nebim V3 ERP ile entegre kullanıyor.

Nebim V3 Servis Destek uygulaması ile mağazalarda oluşturulan servis destek taleplerini merkezden yöneterek verdiği hızlı servis ile müşteri memnuniyetini artırıyor.

DOGO, yurt içi ve yurt dışı satış noktaları başta olmak üzere tüm raporlamalarını Nebim V3 Veri Ambarı ile anlık ve doğru bir şekilde gerçekleştirebiliyor.

Ağustos 2019’da başlayan proje, DOGO ve Nebim Gold Çözüm Ortağı Giltaş ekiplerinin ortak çalışması sonucunda, 1 Ocak 2020 tarihinde, beş ay gibi kısa bir uyarlama süresinde fiili kullanıma geçirildi.

Shares: