müşteri deneyimi

Son yıllarda yaşanan gelişmeler, tüm iş yapış biçimlerini kökten değiştiren bir yapı sağladı. Bugün geldiğimiz noktada, bulut sistemler hız odağında işletmelerin iş yapış biçimlerini değiştirmeye ve dönüştürmeye devam ediyor. Her yıl, yeni kavramlara odaklanmak zorunda kalan işletmeler, geçtiğimiz yıl boyunca oldukça popüler olan Müşteri Deneyimi konusunda hızla aksiyon almaya devam ediyorlar. Rekabet ortamını bütünüyle değiştiren müşteri deneyimi, bugün işletmelerin başarısı üzerinde kilit bir rol oynuyor. Bir müşterinin web sitesinden tutun da sosyal medyaya dek birçok alandan sizinle iletişim kurmasını kapsayan müşteri deneyimi, her işletmenin özen göstermesi gereken bir konuma ulaştı.

müşteri deneyimi

Artık bir müşteri sizinle her etkileşime girdiğinde ve markanızla tanıştığı her alanda aynı hizmet kalitesini bekliyor. Müşterilerin tekrar gelmesini sağlamak ise birden çok parametreye bağlı. Söz konusu ERP müşterisi olduğunda ise müşteri deneyimi çok daha önemli hale gelir, çünkü ERP endüstrisinde müşteri ilişkisi çok daha uzun bir süreyi kapsar. Bu nedenle de yüksek bir müşteri hizmeti standardı çok önemlidir.

Müşteri Deneyimine Dikkat Etmek Neden Bu Kadar Önemli?

 ERP söz konusu olduğunda, uzun vadeli ilişkiler büyük önem taşır. Çünkü, ERP kapınıza bir paket içerisinde teslim edilen bir ürün değildir. Yazılım sağlayıcılar, güvenilir danışmanlar ve yüklenen yazılım kadar paylaşım konusunda da uzman olan insanları içerir. Bu güven olmadan, bir müşteriye sunulan ERP projesi başarısız olabilir.  Başarılı bir ERP projesinin temelinde insan ilişkileri yatar. Bu bağlamda, doğru iletişim ve etkileşimi içermeyen bir ERP projesinin başarılı olma ihtimali oldukça düşüktür.

İtibar Oldukça Önemlidir

İtibar bugün her zamankinden daha da büyük bir öneme sahiptir. Sahte haberler ve sponsorlu içeriklerle dolu bir dünyada, güvenilir bir kaynaktan gelen tavsiye, bugün milyonlarca dolar değerinde olabilir.  Sorunsuz bir uygulama deneyimi sunma konusunda, bir üne sahip olan şirketler, potansiyel müşterilerin ilk uğrayacağı yerlerdir. Kulaktan kulağa yayılan itibar konusunda, pozitif bir üne sahip olmak bugün ERP sağlayıcıları ve danışmanlık firmaları açısından oldukça kıymetlidir.

Bulut Her Şeyi Değiştirmeye Devam Ediyor!

On-Premise ERP sistemleri, özellikle son bir yıl içinde oldukça fazla müşteri kaybetti. Uzaktan çalışma konusunda dezavantajlı olan bu sistemlerin sonu, pandemi ile birlikte geldi diyebiliriz. Bunun tam karşısında ise Bulut sistemlere talep ciddi şekilde arttı. Bugünün bulut sistemleri artık müşterilere, kısa süre sonra ayrılabilecekleri seçenekler sunuyor. Bu seçenek, müşterilere güven verirken, bulut ERP sağlayıcılarının her zamankinden daha önemli hale geldiğini de gösteriyor. Bulut dünyasında, her zaman iyi bir deneyimin var olmasının nedenini anlamak çok da zor değil; müşteri memnuniyeti, başarının anahtarıdır.

Bütünlük

İnternet, okunduğunda endişe yaratan ERP korku hikayeleri ile dolu. Kuşkusuz, her sektör için başarısız ERP projelerine dair hikayeler bulabilirsiniz. Bu hikayeler kimi zaman potansiyel müşteriler için birer engele dönüşür. Güvenin en başından sağlanması, ERP projesinin başarısı üzerinde kritik bir öneme sahiptir. Bütünlüğü sağlamak ve itibarı korumak, ERP sağlayıcıları açısından günümüzde en önemli parametrelerden biridir.

Uzun Vadeli İlişkiler

Uzun vadeli ilişkilere özen gösteren şirketler, itibarın öneminin farkında oldukları için uygulama sürecinin başarılı olmasını sağlamak için her türlü çabayı gösterirler. Bir uygulama partneri seçen işletmeler, bütünlük ve güven konuları çerçevesinde belirli sorular sormak ve uzun vadede bir ekiple çalışıp çalışamayacaklarını test etmek isteyeceklerdir. Bu noktada danışmanlık firmalarının rolü büyüktür. İşletmelerin uzun bir yol olan dijital dönüşüm yolculukları boyunca eşlik edebilecek uygulama partnerlerine ihtiyaçları vardır. CoreSys gibi deneyimli bir danışman ekibine sahip olan danışmanlık firmaları ile dijital dönüşüm yolculuğunuzda yalnız yürümenize gerek kalmaz!

Uzaktan Çalışma

Covid-19 ile hayatımıza giren ve iş dünyası açısından kalıcı görünen uzaktan çalışma, birçok işletmenin hazır olmadığı bir kavramdı. Bugün ise işletmelerin birçoğu uzaktan çalışma modelini iş süreçlerine entegre etmeyi başardı. Bu dönemde, birçok ERP projesi uzaktan gerçekleştirildi. Eskiye nazaran daha hızlı ve başarılı olan bu projeler konusunda tek eksik kuşkusuz ki yüz yüze ilişki kuramamanın getirdiği zorluklar oldu. CoreSys bu dönemde, birçok projeyi hem uzaktan hem de gerekli önlemleri alarak canlıya geçirdi. CoreSys, hybrid çalışma modelini eksiksiz şekilde uygulayarak, başarılı ERP projelerine imza atmaya devam ediyor.

CoreSys Hakkında

2012 yılında “Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) çözümleri konusunda müşterilerine dijitalleşen dünya piyasalarında dönüşüme yardımcı olmak” ilkesiyle yola çıkan CoreSys Endüstri Yazılımları, geçen 7 yıllık süreçte CANIASERP yazılımı sahibi IAS firmasının en büyük çözüm ortaklarından biri olmuştur. Sektörde 20 yılı aşkın tecrübesi ile Levent Bayoğlu liderliğinde 10 kişilik ekibi ile 7/24 müşterilerine destek veren ve sürekli kendini geliştiren Coresys Endüstri Yazılımları müşterilerinin büyümesini ve gelişmesini hedeflemiştir.