ERP HABER – Dünyanın önde gelen CRM yazılımı üreticilerinden olan Maximizer CRM, 10.5 Freedom versiyonunun yayınlanması ile birlikte Türkiye yazılım pazarındaki çalışmalarına ivme kazandırdı. Kanada merkezli olan Maximizer CRM, İngiltere, Dubai, Güney Afrika ve Avustralya’da bulunan bölge ofisleri ile müşterilerine ulaşmaktadır. 20 yıldır sadece CRM yazılımları geliştiren ,Maximizer Software’in, basitlik ve buna bağlı olarak hızlı erişilebilen proje başarısı ilkeleri üzerine geliştirdiği yazılımları dünya genelinde 1,5 milyondan fazla kullanıcı ile 120.000 firmada kullanılmaktadır.

Mobil CRM Kavramı

Bugün iş yazılımı çözümü satın alacak müşterilerin genelinin sorduğu yegane soru, yazılımın web tabanlı olup olmadığıdır. Windows uygulaması, web tabanlı erişim, çevrimdışı çalışma imkanlarını da bünyesinde barındıran Maximizer CRM ’e göre ise, müşterilere dair her türlü veri artık mobil telefonlardan da erişilebiliyor olmalıdır. Bu bağlamda Maximizer kullanıcılarına satış süreçlerini destekleyebilmek için, takip ettikleri fırsatlara ve müşteri detaylarına dair her türlü veriye Blackberry veya Windows Mobile işletim sistemine sahip telefonlarla erişebilme ve güncelleyebilme imkanı vermektedir.  Mobil CRM yaklaşımı ile Maximizer CRM , PC World (USA) 2009 Şubat sayısında “Blackberry’de olmazsa olmaz 10 yazılım” arasında yer almıştır.

Entegrasyon ve Özelleştirme

CRM yazılımlarındaki verilerin ERP sistemlerindeki verilerle harmanlandığı zaman daha fazla başarı odaklı sonuçlar doğuracağı kesindir. Maximizer CRM müşterilerinde bulunan her türlü veritabanı uygulaması ile rahatlıkla entegre olabilmekte ve ERP sisteminde arşivlenen kritik müşteri verilerinin CRM arayüzü içerisinden de yorumlanabilmesine imkan tanımaktadır. Bununla birlikte müşterilerin ihtiyaç duyabilecekleri özelleştirilmiş veri kayıt ekranları Maximizer CRM bünyesinde bulunan araçlarla, gerek müşteri tarafından gerekse de Maximizer danışmanlarınca dakikalar içerisinde tasarlanabilmektedir.

maximiser crm türkiyeMaximizer CRM ’in Müşterilerine Sunduğu Çözümler

* Paylaşılabilir ve fonksiyonel adres defteri
* Sektöre ve firmaya özgün sınırsız kullanıcı tanımlı saha ile müşteri bilgilerinin detaylı yönetimi imkanı.
* Tüm kullanıcılar tarafından erişilen görev ve takvim uygulamaları.
* Satış fırsatları takibi; aktivite ve strateji yönetimi.
* Pazarlama aksiyonları yönetimi
* CRM içinden gönderilen toplu e-postaların okunma ve üzerlerindeki linklere tıklanma oranları takibi.
* Satış sonrası servis yönetimi.
* Bayi portalı ile bayilerinizin takip ettiği fırsatların otomasyonu.
* Müşteri portalı ile servis kayıtlarınızın müşterileriniz tarafından bildirilebilmesi ve güncellemerinden haberdar olabilmeleri imkanı.
* Yapılan aktivite, telefon görüşmesi sayısı, satış tahmin durumları, ERP sistemlerinden alınan bilgiler gibi kritik indikatörleri yöneticiler tarafından mobil cihazlardan da dahil olmak üzere anlık izlenebilme imkanı.
* Tüm CRM verilerine masaüstü, web, wap ve mobil cihazlara yüklenen arayüzler ile anlık erişebilme imkanı.

Shares: