Perakendeci ve Üreticilerin; Ürün Sayısı, Tedarikçi Sayısı ve Kanal Sayısı sürekli artıyor. Ürün Bilgisi ve İçeriğinin (PIM) doğru yönetilmesi, satışların artırılabilmesi için daha fazla önem kazanıyor. Forrester’ın yaptığı bir araştırmada Online tüketicinin satınalma kararını en çok etkileyen faktörün Ürün Bilgisi ve İçeriği (PIM) olduğu tespit edilmiştir. Aynı araştırmada; En çok kullanılan Eticaret site özelliğinin Ürün Bilgisi ve İçeriği olduğu da tespit edilmiştir.

pim-webiner

Çoğu firma ürün bilgilerini bu amaç için tasarlanmamış, ERP, e-ticaret, Excel gibi araç ve sistemler kullanarak yapmaya çalışıyor. Pazarlama ekibinin, her kanal, kampanya ya da reklam için bu içeriği bulmaya ya da oluşturmaya çalışması verimsizliğe sebep oluyor. PIM sistemleri; içeriği saklamanın yanı sıra, tüm süreç ve ürün yönetimi iş akışları için gerekli fonksiyonları ile hem verimliliğe hem satışlara katkı sağlıyor.

4 Kasım 20015 Çarşamba günü saat 16:00’da başlayacak ve yaklaşık 1 saat sürmesi planlanan bu Webiner (Web Semineri) ile PIM konusunda, InRiver firması ve ürünü ve referansları hakkında bilgi verilecektir.

Kayıt için: http://www.etg-it.com/egitimformu/1027/default.aspx

Shares: