ERP HABER – Web tabanlı kurumsal yazılım üreticisi Workcube ERP tüm kurumsal iş uygulama çözümlerinde ve mobil platformlarda Macintosh ve iPhone işletim sistemini destekliyor.

Bugüne kadar ERP çözümleri üreticileri tarafından sıklıkla göz ardı edilen Macintosh kullanıcılarına, tüm modül ve ekranlarını sorunsuz biçimde kullanma imkanı veren Workcube ERP, son olarak Workcube PDA portal çözümünü de iPhone’u destekler hale getirdi.

Kurumsal yazılım pazarında mac kullanıcıları genellikle göz ardı edilen bir grup. Bunda Türkiye’de Mac. kullanımının çok yaygın olmamasının da etkisi büyük ama başta ABD olmak üzere dünyada Macintosh kullanıcı sayısı çok fazla.

“Workcube olarak en başından beri çözümlerimizi hem Windows hem de Macintosh işletim sistemini aynı anda destekleyen bir teknoloji ile geliştirdik” diyen Workcube Yönetim Kurulu Üyesi Abdüsselam Karataş, Workcube müşterileri arasında Mac kullanıcılarının çoğunlukta olduğu reklam ajanslarının da bulunduğunu ve Workcube’un tüm modül ve ekranlarının sorunsuz biçimde kullanıldığını belirtti.

Workcube ERP Mobil

ERP, CRM, İnsan Kaynakları, B2B, B2C gibi %100 internet tabanlı tüm Workcube çözümleri Macintosh işletim sistemlerinde kullanılan Web browser yazılımı Safari’de hem görüntü hem de fonksiyonellik açısından %100 performansla çalışıyor.

Workcube’un Mac severlerin ve iPhone kullanıcılarının yüzünü güldüren son yeniliği ise Workcube PDA Portal çözümü ile iPhone’u %100 desteklemesi. 4 yıldır tüm operasyonlarını Workcube ERP ile yöneten Türkiye’nin lider güvenlik şirketi Pronet, saha ekiplerini de iPhone üzerinden yönetiyor.

“Pronet için müşteriye anında ve on-line olarak değişik alternatifler ile teklif verebilmek büyük önem taşıyordu. Yaptığımız son proje ile Pronet iPhone ile donattığı saha satış ekiplerini, Workcube PDA Portal üzerinden Pronet’in merkezi sistemine eriştirerek, müşteri yönetimi ve teklif verme süreçlerini hızlı ve akıcı hale getirdi ” diyen Abdüsselam Karataş, Pronet’te kullanıma alınan Workcube PDA Portal sayesinde saha ekiplerinin, abonelerin takibi, yeni müşterilerin sisteme girilmesi, servis başvurusu, satış fırsatları, ajanda, şikayet başvuruları v.b. süreçlerini iPhone üzerinden online olarak yürüttüklerini söyledi.

Shares: