ERP HABER – 24-25 Eylül 2009 tarihlerinde abas ERP, abas Business Software (ERP, MRP, CRM, eBusiness) çözümlerinde gelecek yenilikleri tanıttı.  Tüm dünyadaki üretim, hizmet, dağıtım sektöründe yer alan müşteriler yarının süreçleri için bugünün çözümleri hakkında detaylı bilgi almak için Karlsruhe Kongre Merkezi’ni ziyaret ettiler.

KULLANICILARDAN GELEN GERİBİLDİRİMLERE GÖRE GELİŞTİRME

Ekonomik krizden çıkış için hala uzun bir yol görünse de, her kriz beraberinde fırsatları da getiriyor. abas Müşteri Forumu, çok yönlü seminerleriyle abas ERP ve eBusiness kullanıcılarına iş süreçlerini optimize etme konusunda yeni fikirler verdi. Seminerlerin içeriğini üretim planlama ve kontrol, müşteri ilişkileri yönetimi (CRM), servis yönetimi, EDI, muhasebe, eBusiness, portal ve eLearning ana başlıkları oluşturdu. Performanstaki iyileştirmeler ve sanallaştırma gibi konular da teknik sunumlarda ele alındı. Bunun yanında, forum sırasında iş ortaklarının ek yazılım çözümleri de müşterilere sunuldu.

YENİ SATIŞ PLANLAMA

Satış planlama hakkında yapılan seminer, abas ERP çözümlerinin geçmiş verileri temel alarak satış tahminlerini nasıl yaptığını müşterilere açıkladı. Sürekli planlama ile, satış tahminleri her zaman güncel oluyor.

BİLGİ SİSTEMLERİ VE PORTAL

Katılımcılar forum süresince portal, eBusiness ve web uygulamaları hakkındaki seminerlere katılma imkanı buldular. Global olarak kabul edilen standartlar çerçevesinde, abas ERP web uygulamaları daha da geliştirildi. Ayrıca, bu yıl standart yazılıma yeni özellikler eklendi. Tarayıcı entegrasyonu, online iş süreç değişimi, tedarikçiler ile web-EDI entegrasyonu ve yeni bilgisistemleri çeşitli seminerlerle müşterilere açıklandı.