ERP sistemlerinde satış sonrası desteğin önemi ve günümüzde müşteri taleplerini yerine getirmekteki hız git gide daha değerli bir hal almaktadır.

Login Yazılım’dan Ahmet Savaş Göktürk ERP HABER için ERP sistemlerinde satış sonrası destek ile ilgili bilgi verdi.

‘Bizler ERP’yi yaşayan bir yapı olarak görüyoruz. Dolayısıyla yaşamın kendisi gibi ERP’de değişime karşı koymayan, değişimle dönüşen, dönüştükçe müşterilerimize eşsiz bir uyum sağlayan bir yapıdadır.’

satis sonrasi

ERP Sistemlerinde Satış sonrası desteğin öneminden bahsedebilir misiniz?

Ahmet Savaş Göktürk: Günümüzde iş dünyasının eskiye oranla daha komplex ve dinamik bir sürecin içerisinde olduğunu ileri sürebiliriz. Firmaların bu dinamikliğe ve değişime ayak uydurması her geçen gün daha da önem kazanırken kullanıcıların beklentilerine cevap verme noktasında hız kavramı da aynı derece de önem arz etmektedir. Bu kadar değişimin ve yeniliğin yaşandığı süreci doğru takip etmek ve bunun için de şirketteki yazılımı buna göre adapte etmenin neredeyse bir zorunluluk haline dönüştüğünü söyleyebiliriz. Biz Login Yazılım olarak kurduğumuz Entegre Yardım Masası Sistemi ve ekibimiz ile müşterilerimize değişen sistemi her an takip ederek uyum sağlayabilecekleri bir hizmet sunuyoruz.

Login Yazılım olarak sunduğunuz satış sonrası destek hizmetinizden söz etmek gerekirse neler söylersiniz?

Ahmet Savaş Göktürk: Öncelikle şunu belirtmeliyim ki; bizler ERP’yi yaşayan bir yapı olarak görüyoruz. Dolayısıyla yaşamın kendisi gibi ERP’de değişime karşı koymayan, değişimle dönüşen, dönüştükçe müşterilerimize eşsiz bir uyum sağlayan bir yapıdadır. Login ERP projeleri canlıya geçiş sonrası kullanıcıların beklentilerine yönelik veya stratejik yeni iş modellerinin takip edilmesiyle ek geliştirmelerin veya yeni uyarlamaların sisteme dâhil edilmesi sayesinde her zaman mümkün bir hale geliyor.

Login Yazılım’ın satış sonrası destek hizmeti özellikleri nelerdir?

Ahmet Savaş Göktürk: Özellikle bizim için belirli maddelere uygun olarak hizmet vermek oldukça önemlidir. Bunlardan kısaca bahsetmek gerekirse;

  • Sürdürülebilir entegre yönetim sistemi,
  • Yeniliklere, geliştirmelere hızlı ve efektif dönüş,
  • Kullanıcıların yazılıma olan ilgi ve yaklaşımlarının günden güne pozitif yönde artması,
  • Şirketin yönetimi ile veri ve bilgi süreçleri arasındaki kalitenin arttırılması

Bizler için en değerli konu müşteri memnuniyetidir. Dolayısıyla Login Yazılım’ın önceliği her zaman müşterilerine basit ve bir o kadar çözüm odaklı yaklaşmaktır.

Satış sonrası desteği için kurmuş olduğunuz Entegre Yardım Masasından kısaca bahsedebilir misiniz?

Ahmet Savaş Göktürk: Entegre Yardım Masası Sistemi ile Login kullanıcıları web üzerinden Talep Girişlerini yapabilmelerinin yanı sıra,

  • Talep tarihi,
  • Modül adı,
  • Kısa tanımı
  • İlgili kişi,
  • İlgili kişi e-Mail adresi ya da çoklu adres
  • Detaylı konu bilgisi,
  • Dosya ekle

gibi durumları canlı olarak merkezdeki yardım masasına iletebilmektedirler. Aynı zamanda Login ERP kullanıcıları da web portal aracılığıyla ilettikleri talebi iş emri no bazlı anlık olarak takip edebilmekte ve durumu hakkında anlık olarak bilgi sahibi olabilmektedir.

Kısacası Login Yazılım satış sonrasında da değişime uyum sağlamaları için müşterilerinin yanında olup aynı zamanda talep ettikleri hizmeti çağın gereği bir hızla sunmaya devam etmektedir.

 

Shares: