ERP HABER – CRM kurulumlarında süreç farklılıkları, proje başarılarında önemli bir role sahip. Bunu dikkate alan Microsoft, Ücretsiz CRM Check-Up Kampanyası düzenledi.

Kurumlara verimlilik odaklı yenilikçi yazılımlar sunan Microsoft, Türkiye’nin ve dünyanın en gözde markalarının öncelikli tercihi olan Microsoft Dynamics CRM çerçevesinde özel bir kampanya başlattı. Microsoft Türkiye’nin kısa bir süre için geçerli olan Ücretsiz CRM Check-Up Kampanyası’na, Microsoft iş ortağı Tradesoft ve iş süreçleri danışmanı Sistema destek veriyor. Şirketlerin satış ve pazarlama süreçlerini etkin çalışacak şekilde iyileştirmeyi hedefleyen kampanya kapsamında kurumlar, Tradesoft ve Sistema’dan ücretsiz danışmanlık hizmeti alabilecek.CRM yazılımları kullanmayı hedefleyen kurumlarda iş süreçlerinin, sektöre ve şirket yapısına göre farklı olabileceğine dikkat çeken uzmanlara göre CRM yazılım yatırımıyla birlikte sistem tasarımının iş süreçlerinin analiziyle birlikte yapılması gerekiyor. Bu nedenle Microsoft’un Ücretsiz CRM Check-Up Kampanyası’nın iddialı bir hedefi bulunuyor. Ücretsiz alınabilecek bu hizmet ile birlikte şirketlerin CRM projelerinde ilk üç ayda elde edecekleri verimlilik ve gelir artışı ile kurumsal yazılım projesi maliyetini geri ödeyecek.

İş süreçleri danışmanı Sistema ve Microsoft iş ortağı Tradesoft’un hayata geçirdiği Ücretsiz CRM Checkup Kampanyası’nda şirketlerin mevcut satış süreçlerinin etkinliği, satış ve pazarlama arasındaki veri aktarımının sağlığı, pazarlama ve satış ekiplerine sağlanan potansiyel müşteri listelerinin hazırlanması gibi pek çok süreç analiz edilerek mevcut iyileştirme alanları raporlanacak. CRM kurulumlarının başarısını doğrudan etkileyen bu kampanya kapsamında verilen hizmetler, Satış ve Müşteri Hizmetleri Süreçlerinin Analizi (Health Check), İyileştirme Noktalarının Tespiti, İş Sonuçlarının iyileştirilmesi İçin Yol Haritasının Oluşturulması, Sistem İyileştirmeleri Önerileri, Süreç İyileştirmeleri Önerileri ve Organizasyon Yapısı İyileştirmeleri’ni kapsıyor.

Microsoft Ücretsiz CRM Check-Up Kampanyası’nda görev alan Sistema, 10 yılı aşkın bir süredir teknoloji kullanımı alanında yönetim danışmanlığı hizmetleriyle Turkcell, DHL, Eczacıbaşı, Dumankaya, Başak Groupama gibi Türkiye’nin ve bölgenin önde gelen kurumlarına hizmet veriyor. Kampanya kapsamında yazılım danışmanı olarak hizmet sunan Microsoft iş ortağı Tradesoft ise Türkiye’nin önde gelen kurumlarına Microsoft Dynamics ERP ve CRM ile katma değerli çözümler sağlıyor. Kampanya ile ilgili daha fazla bilgi almak için www.Microsoft.com/turkiye/kampanya adresini ziyaret edebiliriniz.

Dünyada 20.000′den fazla kurumda hizmet veren Microsoft Dynamics CRM’in kullanıcı sayısı 1 milyonu aştı. Türkiye’de ise IKEA, Kale Seramik, LC Waikiki ve Vakıfbank gibi farklı sektörlerden yaklaşık 500 yerli firmada 15.000 kullanıcı tarafından müşteriye yönelik katma değer yaratmak amacıyla kullanılıyor.

Küresel rekabete açılan birçok Türk şirketinin öncelikli tercihi olarak ülkemizde yaygın bir şekilde kullanılan Microsoft Dynamics CRM, Türkiye’de ev mobilyası kavramına yeni bir bakış açısı getiren IKEA mağazalarında “Aile Kartı” ekseninde çok başarılı bir müşteri sadakat programının oluşturulmasını sağladı. IKEA Aile Kartı, Türkiye genelinde tüm IKEA müşterilerinin her mağazada tanınması, kendilerine özel kampanyalar tasarlanması ve alışveriş alışkanlıklarının saklanıp analiz edilebilmesi için Microsoft Dynamics CRM’in yenilikçi teknolojilerinden yararlanıyor.

Çağrı merkezi çalışanlarının bilgiye daha hızlı ulaşmasını ve müşteri isteklerinin daha kısa sürede sonuçlandırılmasını hedefleyen Vakıfbank ise müşteri hizmetleri süreçlerini ve şikayet yönetimini Microsoft Dynamics CRM ortamına taşımaya başladı.

Mağazacılık sektöründe ise Microsoft Dynamics CRM’in kurumlara sağladığı birçok avantaj bulunuyor. Müşteri memnuniyetine çok önem veren Tema Mağazacılık (LC Waikiki) müşteri hizmetlerini güvenilir CRM platform ile yönetme kararı aldı. LC Waikiki, bu uygulamayı iç müşteri memnuniyetini artırma amacıyla da kullanmayı planlıyor. Yurt genelinde yaygın mağazalarda çalışanların bilgi işlemden istekleri artık Microsoft Dynamics üzerinde bilgi işlem merkezine ulaşacak.

Kale Seramik’te gerçekleştirilen bir başka Microsoft Dynamics CRM projesi ise şirketin satış ve pazarlama grubu faaliyetlerini 700′e yakın satış elemanıyla birlikte ve etkin bir şekilde yönetme imkanına kavuştu. Bu projenin sonucunda Kale Seramik cirosunu %15 artırırken, toplam satış süreci de ortalama olarak %30 oranında kısaldı. Ayrıca Kale Seramik bayilerinde çalışan satış temsilcilerinde Kaleseramik aidiyet duygusunu yaratmak, onlara başarılı olmaları için gerekli desteği vermek amacıyla kurulan Kaleworks portalı da Microsoft Dynamics CRM veritabanı ile destekleniyor.