Kozmetik sektöründe karşılaşılan yasal uyumluluk, rekabetçi pazar dinamikleri, tedarik zinciri zorlukları, maliyet yönetimi ve üretim-dağıtım süreçlerinde izlenebilirlik sorunları, dijital çözümlerle nasıl yönetilebilir? Kozmetik sektörü, her yıl milyarlarca dolarlık bir pazar
News
Türkiye'nin köklü ve güçlü yaşam markası MESA Holding, tüm süreçlerini uçtan uca dijitalleştirmek için IFS Cloud ERP’yi tercih etti. Global kurumsal iş uygulamaları şirketi IFS, sektördeki deneyimini Türkiye’nin konut ve
Cloud ERP ile Web ERP kavramları ince bir çizgiyle birbirinden ayrılan kavramlar. Bu ince ayrımların temelinde de hem teknolojik hem de satış modelindeki temel farklılıklar yatıyor. %100 Web tabanlı geliştirilmiş
Türkiye’deki 20’nci yılını kutlayan global kurumsal iş uygulamaları şirketi IFS, yerli yabancı iş dünyasının liderlerini IFS Connect İstanbul etkinliğinde buluşturdu. IFS Global CEO’su Moffat’ın da katıldığı etkinlikte dijital dönüşüm ve
Mermer ve Doğaltaş Sektörünün yepyeni ve bütüncül ERP’si Workcube Stone sektörün ihtiyaçlarına uçtan uca çözüm sağlıyor ve tüm iş süreçlerini dijitalleştiriyor. 17-20 Nisan’da İzmir’de gerçekleştirilen Marble İzmir Uluslararası Doğaltaş ve
Dünyanın ve Türkiye'nin ilk bilgi teknolojileri kooperatifi Holistik Kooperatifi’nin düzenlediği Workcube’24 Konferansı pandemi sonrasında işletmelerin karşılaştığı yeni meydan okumalar ve bu zorluklarla başa çıkma stratejileri üzerine yoğunlaşacak. Etkinlik 25 Ocak’ta
Türkiyenin ihracat pazarları artık tüm ürünlerin üzerinde karbon etiketlerini ve “climate class rating”lerini soracak. Yakında tüketiciler yeşil ekonomiye uyumlu talepler ile gelecek. Workcube 5 Yıldır müşterilerinin Karbon Ayak İzi Takibi
Sandalyeci'yi uçtan uca dijitalleştirecek projenin Kick-Off toplantısı Workcube, İş Ortakları ve Sandalyeci Yetkilerinin katılımıyla gerçekleşti. İzmir'de 25 bin metrekarelik üretim tesisinde, yüksek teknolojiye sahip alt yapısıyla başta ahşap ve metal
Artan maliyetler ve enflasyon karşısında kar marjınızı koruyarak dinamik fiyatlama yapmak bu dönem rekabetteki en büyük gücünüz olacak. Başta Türkiye olmak üzere tüm dünyada yöneticiler şimdi pandemiden çok daha büyük
Araştırmalar sadece pandemi döneminde Eticaret satışlarının %50 büyüme kaydettiğini ortaya koyuyor. Pandemi sonrası tüketici satın alma alışkanlıklarına baktığımızda da hepimiz benzer sonuçları görüyoruz "Eticaret yükseldi ve yükselmeye devam ediyor". Artan
Load More











