

erphaber.com.tr » Sektörler » Perakende
40 yılı aşkın süredir ayakkabı üretimi yapan Urgan Ayakkabı üretim süreçlerini Nebim Üretim ile yönetiyor. Urgan Ayakkabı Bilgi Teknolojileri Yöneticisi […]
Küresel perakende ticareti 20 trilyon doların üzerinde bir değere sahiptir ve pandemi sonrası dünyada bu heyecan verici iş alanı hızla […]
İş süreçlerini caniasERP ile yöneten Aksan Kozmetik, doğru raporlama ve şeffaf yönetim sayesinde gelecek planlarını çok daha sağlam yapıyor. Aksan […]
Jotun ve IFS olarak yaptığımız anlaşma ile, 100 ülkede uzun vadeli büyüme ve inovasyon planlarını güçlendiriyoruz. Uluslararası kurumsal iş uygulamaları […]
Kuruluş hikayesi 1938’lere dayanan, Türkiye’de hazır giyim sektörünün oluşmasında ve gelişmesinde öncü rol üstlenen markalar arasında yer alan Kiğılı, bugün […]
Türkiyenin önde gelen markalarının tercih ettiği ERP yazılımlarından biri olan Nebim V3’ün Nisan 2019 versiyonu duyuruldu. Yeni geliştirmeler ve eklenen […]
Perakende sektörü günümüzde en hızlı büyüyen sektörlerden biridir. Sektör büyüdükçe haliyle, yönetim problemleri de artmaktadır. Perakendecilik sektörü yapısı gereği bir […]
Dijital dünya ile birlikte müşteri davranışları ve beklentileri de her geçen gün değişmeye devam ediyor. Ziyaretçi analizi çözümleri, değişen davranış […]
Logo Yazılım, perakende sektörünün ihtiyaçlarını yakından analiz ederek beklentilere cevap veren Logo Diva çözümüyle, Management Events tarafından organize edilen “StratejiForum Perakende” etkinliğine […]
Perakende Yeniliğini Şekillendiren Kavramlar ve Etkileri Perakende sektöründe alışverişin etkileri 2030 yılına gelindiğinde, perakende sektöründe alışveriş deneyiminin bugün bulunduğu halinden […]
Modern kadın ve erkeğin yaşam tarzına uygun, özgün ve elegan tasarımlar yapan ayakkabı ve aksesuar markası HOTİÇ, eFinans’ın sunduğu Bulut […]
© 2023 ERP Haber ® — Her hakkı saklıdır.
Nebim MAPIC Fuarı’nda
Alkaş’ın Türkiye temsilciliğini yaptığı MAPIC, 80’in üzerinde ülkeden tüm perakende, gayrimenkul, yiyecek ve eğlence topluluklarını bir araya getirdi.