İşletmeler, Axios Systems’in lider ITSM ve ITOM çözümleriyle değer zinciri boyunca iş akışlarını tasarlayabiliyor, otomatikleştirebiliyor, basitleştirebiliyor ve kusursuz “Hizmet Anları” sunabiliyor.

Axios

IFS, küresel bulut tabanlı Kurumsal Servis Yönetimi (ESM) yazılımı sağlayıcısı Axios Systems PLC’yi satın almak üzere anlaşmanın imzalandığını açıkladı. BT Servis Yönetimi (ITSM) ve BT Operasyon Yönetimi (ITOM) alanlarında lider olarak kabul edilen Axios Systems, Aviva, KPMG ve FedEx dahil olmak üzere dünyanın en saygın markaları tarafından kullanılan çok kanallı servis yönetimi çözümünün kalitesiyle tanınıyor.

Müşterilere hizmet ve değer sunmak IFS’in her zaman önceliği oldu. IFS, büyüme stratejileri ve kısa bir süre önce lansmanını yaptığı IFS Cloud™ ile müşterilerinin dijital dönüşüm yolculuklarını destekleyen, daha fazla sonuç ve hizmet odaklı hale gelmelerine yardımcı olan teknolojiler ile sektöre özgü yetenekler sunma hedefini gerçekleştirdi. Müşterilerine en iyi hizmeti sunmak için IFS’i tercih eden işletmelerin sayısı her geçen gün artıyor.

IFS, bir önceki yıla göre 2020 yılında yüzde 100’den fazla büyüyen Servis Yönetimi alanına uzun yıllardır yatırım yapmaya devam ediyor. Axios Systems’in satın alınmasıyla edinilen yeni ITSM ve ITOM işlevsellikleri, IFS’in müşterilerine çok daha kapsamlı hizmet verebilmesine olanak tanıyacak. Bu yeni işlevsellikler, işletmelerin iş akışı tasarımlarını ve otomasyonunu iyileştirmelerine, iç verimliliği artırmalarına, ekipler ve sistemler arasında verileri birbirine bağlamalarına ve müşterilere daha iyi hizmet verebilmelerine yardımcı olacak. IFS ve Axios Systems arasındaki bu birleşme, IFS’in servis alanındaki pazar liderliğini güçlendirmesinde büyük rol oynayacak.

Tüm IFS çözümlerinde olduğu gibi, müşteriler Axios’un Kurumsal Servis Yönetimi yeteneklerini türünün en iyisi bağımsız bir çözüm olarak kullanabilecek veya IFS Cloud’da bulunan diğer özelliklere entegre edebilecek. Bu, IFS’i çalışanları hem şirket içinde hem de sahada destekleyen, işletmelere ürünler, sonuçlar ve hizmet sunmada yardımcı olan uçtan uça bir çözüm sağlamada benzersiz bir konuma getiriyor. Müşteriler, ilk kez iki farklı dünyayı birbirine bağlayabilecek, değer zincirlerinde yeni bir görünürlük düzeyi oluşturabilecek ve en iyi “Hizmet Anları” ile müşterilerini memnun edebilecekler.

IFS CEO’su Darren Roos, “Axios Systems’in satın alınması bizim için çok büyük önem taşıyor. Servis Yönetimi alanındaki tekliflerimizi işletmelerin en iyi ‘Hizmet Anlarını’ sunma yetkinliklerini etkileyebilecek ve süreçleri daha verimli hale getirecek şekilde genişletiyoruz. Axios ve IFS birlikte, süreç ve iş akışlarının tasarımı ve bunları basitleştirmenin ötesinde dahili ve harici birimler arasında görünürlük sağlıyor. Servisleştirmenin bir gelir kaynağı olması büyük bir rekabet avantajı sağlıyor. Günümüzde müşteriler güvenilir ve tutarlı bir hizmet almak istiyorlar.

Eksikliğin tamamlanması için işletmelerin müşterileri, insanları ve varlıkları daha güçlü bir hale getirebilmeleri için yalnızca gerçek değeri değil aynı zamanda “Servise elverişli tasarım” unsurunu da göz önünde bulundurmaları gerekiyor. Axios ve IFS hem şirket içinde hem de dışında sunulan değerlere görünürlük kazandıran ve devam eden iyileştirmeler için fırsatları vurgulayan özel yetenekler ekliyor” dedi.

Axios CEO’su ve Kurucusu Tasos Symeonides, “Axios’un kurucusu olarak, Axios ailesi ve ekibiyle birlikte büyük başarılara imza atmış küresel kurumsal servis yönetimi çözümleri sağlayıcısı olmaktan büyük gurur duyuyoruz. Daha yolun başındayız ve halihazırda sahip olduğumuz müşterilerimizle çalışmaya devam etmek ve yenilerini eklemek istiyoruz. Bunu başarmak için bizim kadar tutkulu küresel bir yazılım oyuncusuyla güçlerimizi birleştirmemiz gerekiyordu. IFS bizim için stratejik bir ortaklık oldu. IFS’in kurumsal servis yönetimi alanındaki liderliğini daha da güçlendirmesine ve genişletmesine yardımcı olmada büyük bir rol oynayacağız” dedi.

Constellation Research Inc Başkanı ve Kurucusu Ray Wang, konuyla ilgili olarak şunları söyledi: “Servis unsurunu bir farklılaştırıcı olarak gören müşteriler bu satın almayla büyük bir değer elde edecekler. Kuruluşların birçoğu, BT ve arka ofis ile ön ofis ve müşteri ekipleri arasında bağlantı kurma becerilerine ihtiyaç duyuyor. Kapsamlı bir ESM çözümüyle bu birimler arasında bağlantı kurmak ve görünürlük oluşturmak, işletmelerin servis inovasyonlarını teşvik etmelerine ve değerleri görselleştirmelerine yardımcı olacaktır” dedi.

Axios Systems’in ABD, Avrupa, Orta Doğu ve Latin Amerika bölgelerinde ürün geliştirmelerini destekleyen ve savunan güçlü kullanıcı toplulukları bulunuyor. Müşterileri arasında özel sektörde Aviva, FedEx, Sobeys, EDEKA ve KPMG, kamu sektöründe ise İngiltere ve İskoçya Hükümetleri, Maine Eyaleti, Dubai Mahkemeleri, Saudi Post ve Fife Council bulunuyor.

Hem Axios hem de IFS, sektör analistleri tarafından yüksek oranda derecelendirmelere sahip. IFS, 2014 yılından bu yana Gartner Magic Quadrant Saha Servis Yönetim Yazılımı kategorisindeki liderliğini korumaya devam ediyor. Axios, Gartner’ın müşteri bağlılığı, BT servis yönetimine odaklanma gücü ve etkileyici uluslararası müşteri tabanıyla ilgili etkin yönlerini vurguladığı Gartner Magic Quadrant BT Servis Yönetimi Araçları kategorisinde Niş Oyuncu olarak tanımlanıyor.

Shares: