Müşteri ilişkileri yönetiminde ve ticari promosyon yatırımlarında yeni yaklaşımların anlatıldığı “SAP CRM Ticari Promosyon Yönetimi Çözümü” toplantısı SAP tarafından gerçekleştirildi.
Dünyanın önde gelen yazılım firmalarından SAP, iş ortağı Accenture ile birlikte geliştirdiği “SAP CRM Ticari Promosyon Yönetimi Çözümü”nü, 18 Mart 2008 Salı günü Swissotel’de düzenlediği etkinlikle tanıttı. SAP Türkiye Çözüm Yöneticisi Musa Zorbozan, SAP Türkiye Müşteri İlişkileri Yönetimi Çözüm Yöneticisi Serhan Özhan ve Accenture’ın Tüketici Ürün ve Hizmetlerinden Sorumlu Başkanı Andrea Casini’nin konuşmacı olarak katıldığı toplantıda; Satış ve Pazarlama, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Müşteri Etkileşimi ve Hizmet Yönetimi gibi konular tartışıldı. Etkinlikte, SAP CRM çözümünün yeni versiyonu ile beraber sunulan endüstriye özel çözüm ve uygulamaları, yeni web arayüz birimi tanıtıldı.
On-demand ve on-premise CRM suite seçenekleri ile Hibrid modele doğru yönelen SAP, müşterilerinin istikrarlı büyümesi için iş süreçlerine yönelik daha fazla uygulama seçeneği ve esneklik getiriyor. Bu anlayışla hareket eden SAP, müşterilerine SAP CRM Ticari Promosyon Yönetimi çözümünü sunarak, web tabanlı kullanıcı ara yüzü ve en yeni teknoloji uygulamaları ile müşteri memnuniyetini artırmayı, iş gücünü daha verimli kullanmayı ve istikrarlı büyümeyi destekliyor. SAP CRM’in yeni kullanıcı ara yüz teknolojisi, müşterilerin ticari promosyon yatırımlarından daha hızlı ve optimum seviyede geri dönüş elde etmelerine de olanak sağlıyor.
“SAP CRM Tedarik Zinciri Yönetimi Çözümü” toplantısının açılışını yapan ve yeni çözümle ilgili bilgi veren SAP Türkiye Çözüm Yöneticisi Musa Zorbozan, “Şirketler, müşterileri ve iş ortakları arasında iş birliğini sağlayacak, kişiye özgü hale getirilmiş bilgiyi sunma ihtiyacı duymaya başlamışlardı. Biz de bu ihtiyaçtan yola çıkarak, gelişmiş web tabanlı kullanıcı ara yüzü ile iş kullanıcıları için benzersiz bir deneyim yaratacak SAP CRM’in yeni sürümünü ve endüstriye özgü Ticari Promosyon Yönetimi çözümünü müşterilerimizin kullanımına sunuyoruz. Müşterilerimizin iş akış süreçlerine hız ve verimlilik getirmesi için geliştirdiğimiz bu yazılım, müşteri ilişkileri yönetimi çözümündeki liderlik konumumuzu daha da pekiştirecektir” şeklinde konuştu.
SAP’nin yeni kuşak CRM yazılımı, önyüz yetenekleri ve sektöre özel, uçtan uca bütünleşik iş süreçlerini birleştirerek, müşteri ilişkileri yönetimini basit ve kullanılabilir hale getiriyor. SAP CRM Ticari Promosyon Yönetimi çözümü, markaların görünürlülüğünü daha da artırırken, ticaretle ilgili tüm iş süreçlerinin kontrolü kolaylıkla sağlanabiliyor. Bununla beraber, ticari faaliyetlerden kısa zamanda geri dönüş sağlanması açısından SAP CRM’in yeni çözümü büyük önem taşıyor. Bu çözüm, pazarlama fonları gibi endüstriyel işlevlerin yanı sıra pazarlama planlaması, kampanya yönetimi, aday müşteri oluşturma, müşteri segmentasyonu gibi ihtiyaç duyulan tüm özellikleri sunarak, müşteri etkileşim döngüsünün her aşamasında kolaylık getiriyor.