Etkinliğe perakende, gıda, tekstil, finans ve kuyumculuk başta olmak üzere, müşteriye ulaşmada yoğun rekabet içerisinde olan farklı sektörlerden satış, pazarlama, müşteri ilişkileri yöneticileri ve karar vericiler katıldı.

Potansiyel müşteri adaylarının daha hızlı tespit edilebilmesi, sadık müşterilerin daha kolay tanınabilmesi, müşteri beklenti ve eğilimlerinin daha rahat anlaşılabilmesi için teknolojinin sunduğu en yeni olanakları bütünleştiren SAP CRM 2007, düzenlenen özel bir toplantıda tüm ayrıntılarıyla ele alındı. SAP CRM 2007, fırsat yönetiminden beklenti ve şikayet analizine uzanan tüm süreçlere pek çok yenilik getiriyor.

“Elsys ve SAP’den tek platformda iki çözüm” ismini taşıyan etkinlik, 4 Temmuz 2008, Cuma günü, Beşiktaş’taki Conrad Otel’de gerçekleştirildi.

Müşteri

Etkinlikte, potansiyel müşteri adaylarının nasıl daha kolay tanınabileceği, fırsatların nasıl daha etkin değerlendirilebileceği ve müşteri beklentilerini tam karşılayan tekliflerin nasıl oluşturulabileceği gibi sorulara yanıtlar sunuldu. Müşteri odaklı yönetimin şirket verimliliğine sağlayacağın katkının somut örneklerle gözler önüne serildiği etkinlikte, dünya kurumsal yazılım pazarının devi SAP’nin en yeni CRM çözümü ilk kez bu kadar ayrıntılı şekilde ele alındı. Etkinlikte ayrıca şirketlerin bilgi işlem süreçlerinin verimliliğini artıracak özel formüller sunan SAP Solution Manager yaklaşımı da masaya yatırıldı.

Shares: