ERP HABER – Workcube, geliştirdiği online reklam takip ve raporlama aracı e- Media Tracker’ı modüllerine ekledi.

ERP üzerinde geliştirdiği sosyal medya yönetimi ile işletmeleri proaktif bir yapıya büründüren Workcube, şimdi de sosyal medya başta olmak üzere internet üzerindeki tüm reklam ve pazarlama çalışmalarını ölçekleyen ve ERP ile entegre online reklam takip ve raporlama aracı e- Media Tracker’ı işletmelerin kullanımına sunuyor.

Online Pazarlama Raporları e-Media Tracker ile çok kolay

 

Workcube İş Ortaklarından Admin Bilişim tarafından geliştirilen e- Media Tracker, akıllı telefon ve tablet cihazların hızla yaygınlaşmasıyla birlikte neredeyse zorunlu hale gelen online reklam ve pazarlama faaliyetlerinin raporlanmasını kolaylaştıran bir raporlama aracı. Özellikle ürün segmentinde rekabet yoğunluğu, ürün çeşitliliği ve sirkülasyonu çok olan işletmelerde ERP üzerinden sosyal ağlar ve dijital ortamlardaki kampanyaların planlanması, uygulanması ve yönetilmesini sağlıyor.

ERP Sistemi ile bütünleşik, faydası net olarak ölçülebilir ve işletmenin dinamik yapısını tetikleyen e-Media Tracker, işletmelerin sahip olduğu ürün ve markalara yönelik geri dönüşü ve karlılığı yüksek reklam kampanyalarının yönetilmesinin yanı sıra gerçek zamanlı medya takibi de sunuyor. Workcube e- Media Tracker sahip olduğu fonksiyonlarla işletmelerin kampanyalarına yönelik kar-zarar analizi yapabilmesine olanak tanıdığı gibi tüketicileriyle olan ilişkilerini de proaktif hale getirilmesinde büyük rol oynuyor.

İşletmelerin hedef kitlelerini daha iyi tanımasına ve kurumsal kimliklerine uygun biçimde dijital dünyada var olmasını kolaylaştıran, Workcube ERP ile entegre çalışan online reklam takip ve raporlama aracı e-Media Tracker’a dileyen işletmeler bağımsız olarak da sahip olabiliyor.

Workcube e- Media Tracker İşletmelere Neler Sunuyor?

•    Bu sayede reklamların verimliliğini ve reklam kanallarının hedeflerinize uygunluğunu saptayabilirsiniz.
•    Uygun sosyal mecra, saat, reklam yeri planlamasını reel ölçümlendirmeler ile konumlandırabilirsiniz.
•    Google Analytics ile ERP’nizi entegre ederek ürün ve hizmetlerinizin hedef kitlesinin bölgesel, demografik, teknolojik, içerik gibi farklı kriterlerdeki eğilimlerini belirleyebilirsiniz.
•    Facebook, Twitter, Linkedin, YouTube, Xing gibi sistemlere tanımladığınız sosyal platformlardaki kurumsal ve ürün sayfalarını anlık olarak takip ederek, interaktif iletişim kurabilirsiniz.
•    Sanal mağazalarınızı, B2B, B2C uygulamalarınızı direkt satış ve/veya bu kanallardan gelen satışları, ilişkilendirmeleri ve sitelerinizin popülerliğini izleyebilirsiniz.
•    Google Adwords veya benzer reklam bütçelerinizin satışlarınıza etkisini anlık kâr/zarar bazlı izleyebilirsiniz.
•    Engagement range hesaplanmalarını yapabilirsiniz.
•    İletişim katmanlarındaki yatırımların geri dönüşünü hesaplayabilirsiniz.
•    Sosyal medya reklam planlamalarını kimden, ne zaman hangi bütçe ile satın alacağınızı detayları olarak planlayabilirsiniz.
•    Yayınlanan reklamların site trafiklerini detaylı şekilde periyodik olarak izleyebilirsiniz.
•    Site üzerinden oluşan fırsatların satışa dönüşüp, dönüşmediğini takip edebilirsiniz.
•    Reklam bütçelerini ürün maliyetlerine yansıtabilirsiniz.